čtvrtek 3. ledna 2013

Pro HanuL.

 Bez těch nivových preclíčků fakt nelze, Hani, u nás určitě ne:o)

  220g hl. mouky, 200g strouhané Nivy, 200g změklého tuku, 1 žloutek, 1 vejce na potření, mák bo sezam na posyp. "Smichat, udelat precliky, potrit vajcem, makem, pect na 180st, cau mnam." 12/1/2008 - SMS od Leni, ona ty preclíky dovezla tenkrát k nám na Silvestra totiž. Výborný nápad, Leni:o)

PS: Pokud máte pocit, že byste na to šoulení a proplétání neměli nervy, mužova babička si spešl kvůli nim pořídila formičku z Tescomy a šlo to raz-dva, šup, lup, s úsměvem na rtu a preclíkem na háku plechu. ..

7 komentářů:

  1. To vypadá prudce jedle.
    Děkuju, Jani, za tip. Zkusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jano, před několika (3?) lety mě dostala Danuška (Zápisky ze snů), když vložila příspěvek na moje přání.. Jen tak, pro cizí ženskou.. Její starý blog už neexistuje, ale ten sváteční a nádherný pocit si pamatuji dodnes. Vám (tobě?) se taky podařilo, že je mi radostí do breku.. Příspěvek na moje přání!! Chodím sem na blog často, můj souromý archiv s názvem tohoto blogu už má pěkně plno, ale dnešní reakce po rozkliknutí ... MOC děkuji! Pro Vás možná maličkost, pro mě dárek. Veliký.. Moc děkuji za Váš čas a jdu zase ukládat, HanaL. Jo, taky jdu pro kapesník. Asi jsem hysterka, ale fakt bulím :-)... mám velikou radost, a to nejen kvůli preclíkům.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano,ano,toť můj masterpiece!!!Už jsem je dlouho nedělala,ale blíží se P narozky,tak vytáhnu své eso z rukávu!pa,myslíme na vás,L.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj, tak tieto sme aj my kedysi dávno robievali. Nosila som ich na všetky výlety... Musím "oprášiť" recept a znova ich urobiť tentokrát pre svoje deti.

    OdpovědětVymazat
  5. O receptu jsem se náhodou zmínila v práci. Výsledek? Čtyři totálně nadšené kolegyně, které si článek vytiskly a teď se chtějí předehnat v tom, kdo preclíky vyzkouší jako první. Supr!
    Šíření dobrot probíhá na Olomoucku rychlostí blesku :-D

    OdpovědětVymazat