středa 16. ledna 2013

Startuje se do desítky

Tak naší hvězdě je dneska devět. Rachot.
Naštěstí je furt hravá jako štěně a tradiční kokina v pytlíku do školy by byl jako solidní trapas, mami, tak jsme včera začly stříhat brýle a pláště a já, když jsem pak sama samotinká v tichu noci kompletovala, přemýšlela, jestli jsem spíš superhrdina nebo supermagor. Plodné úvahy to tady byly, eh... Co je špatného na Slaviích?! Každopádně musím uznat, že lízátkový nápad odsud je fakt very funny a mě by takové lízo potěšilo i dnes (a to už jsem ze třetí á dost, dost let).

  Tak si říkám, nic proti Superhrdinům, ale do Života bych jí přála spíš nějaké takové ty hrdiny tiché, skromné, víceméně mimochodné (čeština rulezzzz), prostě šťastné a veselé (nejen o Vánocích). Silvestr nebo Woody? No jistě...

PS: Tohle je má jediná těhotenská fotka ze všech těch mých celkem třech. Uvnitř je právě prvorozená, která  tam brzy po pořízení snímku už zase nebyla. Hodně, hodně brzy. A jak hezky na tom černém triku vyniká můj prudce yntelygentní levý malíček:o)

16 komentářů:

  1. Jsi supermatka !!
    A fotka je moc krásná.
    Oslavenkyni přejeme jen to nejlepší , moc jí to sluší.!!

    OdpovědětVymazat
  2. Datum je opravdu perfektní! B. jen to nejlepší! Už je to velká slečna...lízátka super, taky bych ocenila. Moc krásná fotka s bříškem! Jani, nevím jestli se na mě pamatuješ, ale známe se. Byli jsme spolu, už je to dobře přes deset let, na Sulově s V. a Mirou, mým mužem. Spali jsme na stadioně a v hospodách neměli nic k jídlu... bylo tam krásně. Měj se a pozdravuj! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))se picnu! no mně to vůbec nesecvaklo, že bys to mohla být Ty. Jé, ale tak to je hezký, překvapilas, potěšilas, moc pozdravuj doma, Miru a děti (i od V., ten se taky smál dost dlouho), díky a 16. lednu třikrát zdar!! Ahoj, J.

      Vymazat
  3. Dobrý večer,jste fakt šikovná, to já bych nedala ( mentálně, asi bych řekla, že Slavie stačí - a ony u nás stačí i v dnešní době :-), holt líná matka..). Dnes se mi má dcera koukala přes rameno, když jsem u Vás na blogu něco opět hledala a říká :" To je hezká holka, kdo je to ?" Tak ať Vám vzkvétá do krásy, zdraví i rozumu k všeobecné radosti všech. :-) A dobrou.. Monika

    OdpovědětVymazat
  4. Vše dobré Tvé holčičce, Jani...♥! A fotka krásná a malíček ještě hezčí :))).

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že superhrdinka :-)
    Stehýnku , vše Nej !
    Fotečka těhu krásná , dcerka celá maminka.
    Já mám doma také 9 letou dceru.

    OdpovědětVymazat
  6. AhoJa, někde se mi na síti zatoulal včerejší komentář, tak ještě jednou. Slečně přeji všechno co si devítiletá může přát...dávám za pravdu, že je to "rachot", jak to všechno pádí. Měla jsem strach, že jste marodi nebo válčíte s něčím jiným, tak jsem ráda, že se hezky po večer bavíte superhrdiny, nápad perfektní, jednoduchý a efektní. Fotka těhu více než dojemná, já mám jen jednu momentku, jak stojím s V. na Pustevnách :-).
    Jinak B. má narozenimy, jako náš děda, den před má můj bratr a dnes by měla babička...a 16. tého to je prostě nej :-)
    Zdravím za kopečky a těším se navi...M.

    OdpovědětVymazat
  7. Hihi, dobré:)) Najmä toto foto a malíček k tomu:)

    OdpovědětVymazat
  8. jsem se zas pobavila!!:)) podobné úvahy mám někdy i já, kolikrát člověk padá únavou na hubu a stejně pro ty svoje prťavce a kvůli nim něco vymýšlí, kolikrát to ani tolik nedocení oni, ale hlavně že my matky máme pocit dobře odvedené práce:)), no nic.., B je teda už kus baby, máš ty to ale doma dobrý věkový mix! jo a ty malíčky:)), zaručeně nejkřivější malíčky mám já a levej víc než pravej, fakt děs! fotka krásná, že byla brzy poté venku jde vidět vzhledem k perspektivě břicho tady, hlava o kus dál:)), Jani moc tě zdravím na ty vaše kopce, užívej, pa!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Jani,
    tak to už máš doma fakt velkou slečnu. Je Ti velmi podobná, viď?
    Líza jsou super. :-)
    A s tím malíčkem si vůbec nelam hlavu... fotografii to na kráse vůbec neubírá - je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  10. Vše nej nej nej Vaší hvězdičce! Ať svítí:-) a veselou mysl a sílu, tu potřebují všechny matky na světě:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Supermámo, posílám slečně obr gratulaci!
    A ta fotka je nádherná!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. tak to je hodně originální s těma lízátkama..A taky asi pěkná dřina.:)))

    OdpovědětVymazat
  13. Jeste ze nas dokazi takhle ovlinit pouze deti. Jinak by to bylo asi na radne zamysleni.
    Tak i z dalky hodne stesti a zdravi ... joyeux anniversaire !!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ještě dodatečně vše nej.Když vidím Stehýnko,mám hned lepší náladu,její úsměv je dokonalé antidepresivum.

    OdpovědětVymazat