sobota 26. ledna 2013

tož tak toť

 Když dneska startovala kinderparty, byla dospělácká sekce mírně rozechvělá, čas sčítání hlasů se blížil a my stále věřili, že naše volba klapne i v celorepublikovém modelu, snílci. Pochybnosti byly, ale určitě víte, jak je to s tou nadějí (která vždycky umírá až jako poslední). Klaus každopádně kecal, pravda a láska rozhodně nezvítězila. Toto vítězství bohužel stojí na diametrálně opačném konci hodnotového žebře.

Snažím se smířit, ale dře to. Smutno je mi. Trochu Š(l)ouf(l). Jedinou radostí dneška, co se voleb týká, bylo zjištění, že pana Schwarzenberga volilo 55,07% občanů Vyhnálkova, moravského maloměsta, zcela mimo KS tabulky.

Hrdá ale budu dál, už kvůli němu - kvůli jeho snaze a boji. Kvůli nám a pro naše děcka. ČR je dobré místo k životu a ty malé-velké všednosti si přeci jen šéfujeme sami. Věřím, že s KS by se šlo v srdci čistěji, ale tak - zvládneme to i sami, co?

Zdroj - klik: http://www.fler.cz/blog/zbrblanim-k-narodni-hrdosti-20797

Edit. 27.1.: Přehledná mapa. Ten náš modrý puntík mezi okolními ruďochy mne fakt dost baví. Ani Krajské nezklamalo, juch! Za Karla!

17 komentářů:

  1. Mluvíš mi z duše. KS stejně zvítězil....tím, že neuhnul z cesty.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo :-)
    Když umřel před dvěma lety VH, shodli jsme se s přáteli-vrstevníky, že jeho smrt pro nás znamená opravdový konec listopadové revoluce. Ovšem až to dnešní vítězství "pravdy a lásky" je definitivně definitivní tečka za sametem. Howgh. Maucta.

    Polštář je prostě úúúúúúžasnej :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně, že to zvládnem! Ale hezky jsme si zabojovali.. Mám radost ze svých spolubojovníků - doma, v práci, i v blogerském ,,světě". Bylo to fajn.. Ahój na vršek!

    OdpovědětVymazat
  4. Ola ... okolo mne se rozhodli všichni pro KS ... u nás ve městě vyhrál o 300 hlasů ... prsa prsa ... normálně jsem musela vypnout telku a ani na noční jsem ji nebyla schopna sledovat ... jsem ráda, že byl klidný, silný a s noblesou ...
    Polštář je úžasný ...

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní27.01.13 8:44

    Dobře jste to napsala. Já osobně cítím velký smutek, stud a zklamání, že národ nedokázal zvolit slušnost, čest, pravdu a nadhled pana Schwarzenberga. A co víc, i některá má přátelství mají po volbách černou šmouhu, protože se našli tací (až mě jejich množství zarazilo), kteří volili lháře a hulváta a na mé dotazy proč, nepřednesli ani jeden racionální a nedejbože pravdivý argument. Nebo nešli volit vůbec, s tím, že to sice přejí KS, ale nechtějí, aby měl jejich hlas. Takhle se chovali mojí přátelé právníci, ekonomové, učitelé ... Upřímně - nerozumím tomu. Měla jsem chuť diskutovat, ale setkala jsem se s lhostejným mávnutím ruky nebo prázdnou argumentací. Stydím se před KS, že 55 procent lidí dalo hlas jasnému "zlu". A stydím se před KS za slova V. Klause (plivnutí do tváře milionům lidí, výsměch, trestuhodná slova) a marně přemýšlím, jak něco změnit, když jsme teď tu šanci promarnili. Irena Adler Pavelková

    OdpovědětVymazat
  6. ...Po volbach mi volal, muj tridni ucitel ze stredni skloly v Ostrave - 22 let tam jiz neziju... nebyli jsme schopni slova - omlouval se, ale v jeho okoli vsichni volili KS... stale tomu nemuzu verit. % let - smutek. Budeme to muset prijmout. KS je opravdu noblesni a ma muj obdiv, ze to tak krasne ustal a vedl.
    Vsem nam 45% budu drzet pesti.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, cítím to úplně stejně ♥!

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, cítím to stejně, ale ani po nedělním probuzení nezmizela hořkost a zklamání, jak jsem psala někde jinde, tento národ ještě není připraven jít dál, já ano, takže slova a činy zvoleného pána odmítám sledovat. To co řekl stávající to byla urážka snad všeho dobrého, z toho se budu ještě dlouho zbrchávat. Netřeba to sáhodlouze okecávat, ale nějaký ten dopad na moje soukromé počínání na tomto světě to bude jistě mít, jen si to musím nějak srovnat v hlavě. Pořád jsem se snažila tady něco bezděčně s radostí a láskou k lidem pořádat a přispívat tak k tomu, aby nám to bylo všem pospolu dobře, myslím tím to reálné sídliště ne virtuální, tady je mi náramně dobře. Mějte hezký zbytek neděle...

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě si dovolím jedno vše říkající .... http://www.stream.cz/video/789345-prezident-zeman-se-zhroutil-v-tv-je-pod-vlivem

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, cítím to také stejně, lístek s MZ mám ještě v autě a nemám ani sílu dojít pro něj... je to fakt zklamání... ale asi bychom to měli vzít jako náš kandidát s noblesou, vzít to jako jednu z proher v životě, protože takových ještě určitě bude, a jít dál... dál ve slušnosti a pravdě... i když asi teď to půjde ztuha, protože ta pachuť zůstává vždycky dlouho... ale já věřím, že na každého jednou dojde ♥...

    OdpovědětVymazat
  11. uplne stejne pocity.. a postupne s udivem sleduju, kolik mych nejen zibvych, ale i online oblinbenych lidi volilo karla, a stejne to bylo malo. taky jsem z ostravy, ale cela rodina, co sjme se bavili v dome, vicemene vsichni mi pratele na fb.. proste jsem kolem sebe mela jen fanousky karla, tak nejak me to ukolibalo, ze by to teda mohlo vyjit. BAC. rozcarovani, a kdyz jsem pak i zapla telku, tak znechuceni a ferove zdeseni, klaus to pak zabil uplne, havel se musi chudak tocit v hrobe jak vrtule, fuj. uz ted se desim parlamentnich voleb, toto bylo jen pred 50% volicu, a to verim, ze priznivci karla sli volit hezky sporadane vicemene vsichni...

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem vyděšená. Vyděsila mě nacionalistická nota, vyděsily mě ty radující se odulé, "lidové" tváře v pozadí televizních záběrů, děsí mě poradci s velmi velmi temnou minulostí...

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, co vlastně napsat, ty si to napsala za nás všechny a holky vlastně taky...
    Slunce zítra určitě vyjde, ale smutno mi je...
    Klidný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Taky mě překvapilo, jak moc mě to vzalo. Je mi z toho špatně, považuju to za skutečné národní neštěst. Učitelky říkají dětem ve škole, že se stydí za své spoluobčany...Je nám nanic, kolik je tu lidí, kteří dobrovolně zvolili lháře, alkoholika...
    Musíme se k sobě chovat hezky, jak pravila naše dcera, abychom "jednou taky mohli nosit motýlka a kouřit fajfku..."
    Oni mají prezidenta, my máme knížete!
    Držte se, mějte se pěkně, Jarmila

    OdpovědětVymazat
  15. No,holky, jenom nelamentujte a začněte u sebe, běžte do politiky ( alespoň komunální) nebo tam nabuntujte slušné a poctivé lidi. Já to tak dělám :o), jinak tam budou pořád jen tukani a ti vych... Majda

    OdpovědětVymazat
  16. Tak, tak...u mě taky smutno :-( ...

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní30.01.13 8:56

    Podle mé osobní zkušenosti má komunální politika a politikové s prezidentskými volbami málo společného. Bylo to holt na každém osobně. I komunální politik za TOP 09 mi do očí vykládal, že Schwarzenberg není vlastenec....
    "Inu, svět je malej a o překvapení v něm není nouze!" Musíme vydržet. Mějte se pěkně. J.Smejová

    OdpovědětVymazat