sobota 2. února 2013

Kapucín

Napsala, smazala. Znovu napsala a nakonec stejně smazala. Poslední dny mi centrála tak nějak samovolně háže odkaz na titulek článku z nějakého jistě hluboce intelektuálně náročného periodika, kterým jsem před léty listovala: "Children? No time. No sex. No money." Absolutně jsem neudržela, o čem pojednával, ale tak trochu mne uklidňuje fakt, že v tom asi nejedem sami, když se o tom píšou články:o)
  
Jestli to náhodou není alibismus? Tak momentálně ani ne, Benjamínek už teď od starších okoukal, co mohl - oblast věčného bdění, nepřetržité společenské konverzace a úzkého tělesného kontaktu má zmáklou absolutně s přehledem (u mne adekvátně tomu rostou vaky pod očima, překvapivé slovní obraty a levý triceps). Trénuje tak 18-20hod./denně a je na sebe vážně, vážně tvrdý. Užívám si to. Ono naposledy je to totiž vážně jiné.

Jo a mmch - popis na kapucovou čepku najdete již tradičně na Ravelry a taky přímo u Shanin na blogu. Naše pletena z Vlnapovýho Yetti /ó, ano, Katu:o)/ na 5.00mm. Lebkouni prostě.

PS: A stejně budu věřit v to, že autor v článku zmínil i opačnou stranu mince a vyjma výše zmíněné mínusy naservíroval i plusovou stránku rodičovství. Jakože věčný kalup a hukot, ale ze všech možných ten nejlepší. Dává smysl totiž. Dobrou noc!

12 komentářů:

  1. Jani, kapucka je parádní! K tomu rodičovství, užívej si to. První - to se docela táhne, druhé uteče rychle a třetí, ani se neotočíš a je velké. Přesto, že jsem občas na pokraji sil a věčně na ně sama, pořád na tom vidím jen to pozivnější. Máš krásné děti! B. jako by tatínkovi z oka vypadla. Měj se! Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, tak schválně, kdo má ty kruhy větší...držím pěsti, bude líp( modlím se aby bylo, jinak se za chvíli vyčerpáním zhroutím:- )) Ale stojí to za to, že....

    OdpovědětVymazat
  3. Čepice je parádní, ostatně jak jinak taky na Kohoutím vršku :-) A o těch pozitivech budu přemýšlet...

    OdpovědětVymazat
  4. :-), no holky, já vám nechci brát iluze..:-). Ono se řekne poslední... A dále, nám je rok a půl a Tonda píše zprávu se mnou.. od půlnoci do tří si možná zdřímne a pak se zase cvičí.. Nespala jsem už v kuse asi dva roky..:-) Až mu budou tři, tak se to možná změní :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Šrumec, který dává smysl..díky za takáto slůůfka..krásné hemžení doma máte a šikovnou mamku :)). Moc tě zdravím Jani a přeji hodně sil!

    OdpovědětVymazat
  6. Veselo, unaveno, ale stoji to zato. A kdyz jeste zvladas plest, tak mas jeste rezervu .... nebo uz pletes se zavrenyma ocima?

    OdpovědětVymazat
  7. naprosto rozumím všemu, co píšeš!!:))

    OdpovědětVymazat
  8. Jeje, posílám hodně síly tam na kopec nahoru. Sama jedu nějak z podstaty, mám pocit, že současné období je nejnáročnější za celých těch 7 let - Hynkům postoj k životu "vylezu, spadnu, shodím, rozliju, rozbiju, shodím,rozsypu, zapnu, vypnu" a to 156krát denně nějak nemůžu dat, asi opotřebení materiálu. A do toho muž odjel na týden do ciziny a Kubu bolí uši:-oooo....držíme si palce a já po mateřské vyžaduji od státu dva roky prázdnin!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, cepicka kouzelna, ale ten usmev od maleho - ach ten je - pro ten bych mozna sla i do tretiho. Jinak k clanku, je to jak to pises, nekdy na mrtvici, ale predstava ze by to nebylo - NE! Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, kapucáček je nádherný a malý brouk jednoznačně rovněž ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,zdravím celou tvoji početnou rodinu,obdivuji tě.3 děti,to není žádná legrace.Chtěla jsem tě poradit o radu,jsi zřejmě učitelka na ZŠ,máš ped.zkušenosti i osobní zároveň.Máme 15 měsíční vnučku.
    Jaké činnosti dělat s 15 měsíční,temperamentní holčičkou.Aby tato činnost přispívala k jejímu dobrému rozvoji.Trochu mne trápí,že u ničeho nevydrží,činnosti střídá,u jídla také moc neposedí.Dělají to nebo dělaly to také tvoje děti?
    Možná je to tím,že je u nás tak 1-2x za 2týdny.Je potom ze změny prostředí rozzívená.Děkuji ti za odpověď (barbora03@seznam.cz).
    Nějaké činnosti,knihy jsem si poznamenala,až do budoucna,až trochu povyroste,domácí modelína mne nadchla...Ahoj a díky.

    OdpovědětVymazat