čtvrtek 21. února 2013

Lentilky

Dášiny háčkařské rozjezdy mne navnadily vyzkoušet to, co je třeba pro takovou Marvael absolutní brnkačka, lážo plážo pohoda jazz, denní chleba bo jak to ještě zbanalizovat - háčkování z Perlovky, ho ho ho. Pro milovníky huňatých přízí a jehlic/háčků ideálně od č. 4 výše spíše procvičování CNS než motoriky, ale tak je to milené, ňuňu, ve výsledku rádi spasete další sloupeček Polomáčených, obalíte nervy a jedete dál. Ještě nevím, co z toho bude, ale ta titěrná práce coby změna se asi na nějaký čas ujme. Jako fandovi granny squares se mi moc líbí šperky od Kootoyoo, naháčkovat pár čtverečků do foroty pro nečekané návštěvy třeba, ó jé, to by se mi líbilo.

Dneska tady měla B kamarádku, bývalou sousedku, co se odstěhovala na druhý konec Vyhnálkova a tak si holky návštěvy hezky užívají, když už nejsou samozřejmé, všední a organizačně zrovna snadné. O tom, jak si to užívám já, se nebudu zdlouhavě rozepisovat. Snad jen, že jediné, co po mně při chystání těchto luxusních palačinek chtěly, bylo, abych s klukama skočila do obchodu pro šlehačku. No problemo!

PS: Ogárek, který si myslí, že je fotografován - a přitom se ostří úplně někam jinam:o) Veselou noc a lehké sny přeju...

11 komentářů:

  1. Ti chlapci rostou jako z vody...
    Na čtvercích mám teď těžkou závislost,ale přesně jak říkáš od č.4,na mojí CNS je to i tak dost:-)
    Dobrou...

    OdpovědětVymazat
  2. Na háčkovanie som sa odvážila asi pred rokom a zatiaľ pod 2,5 neklesám ani náhodou. To by som musela obalovať asi v pravidelných dávkach po každom riadku, kto by to potom zhadzoval, že? Ale s o to väčšou radosťou sa kochám inde. Brú noc.

    OdpovědětVymazat
  3. Strašlivácká piplačka :-) Zkusila jsem v adventu pár vloček a nějakou brož a trpělivost je vyčerpána nejméně do roku 3013. A přtom se mi ty titěrnosti líbí, třeba tyhle: http://perdi-o-fio-a-meada.blogspot.cz/search/label/pregadeiras%20.%20alfinetes.

    OdpovědětVymazat
  4. Tie šperky vyzerajú luxusne, Perlovky som po babičke zdedila celú krabicu a odkladám a odkladám, že možno sa raz aj k vyšívaniu dostanem. A aha ho, aký dobrý nápad :-) pridávam si do zoznamu, čo musím úrčite raz vyskúšať, ale keď tooľko vecí sa mi tam už nahromadilo.......k tomu posledné mesiace na materskej. Ale náhrdelník ako si ho pekne opísala, či prstienok by sa mi veru páčil. Tak až raz začnem myslieť už aj na seba, tak taký úrčite by som rada. Ten z tvojho háčika bude nádherný, páči sa mi už ten samotný polotovar.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné barvičky čtverečků!! a ty palačinky...jak to Jani děláš....

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásný kluk! Očka jako trnky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani,
    já tu obdivuji vše!
    Háčkování, děti a hlavně tu lehkost bytí !
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  8. ostří se na pana Důležitého!:)))

    OdpovědětVymazat
  9. ... tak už nějakou tu hodinku ten čtvereček rozdýchávám, tak jako album na Pinteresu, to budu rozdýchávat za zvuků úžasného Wericha asi celý víkend.
    Tak já se teď na oplátku vrhnu na háky a jehlice od č. 4 výše, ju? Jinak děkuji to je takové malé nebe na zemi totok...

    OdpovědětVymazat
  10. ...palačinky miluju, asi si je musím jít udělat. Taková malá páteční tradice, kyselice a palačinky. Pá

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné titěrnosti! :) A ty palačinky... hm, hned bych si je k tomu háčkování taky dala :) Krásné dny, Jolana

    OdpovědětVymazat