pondělí 18. února 2013

Popelář ze spěvákem

Malé hrátky nedělního večera nás po tom roztrckaném víkendu krapet zklidnily. Některé lístečkové variace navíc vyšly celkem vtipně a víte jak, srandičky se dycky hodí, aby se ty životní sinusoidy hodily trochu do průměru. "Ho ho ho," říká Ogárek.

 Eman už ztrácí hlavu, o ruce přišel úplně. Taje. To je dobrá zpráva, sníh doslova mizí před očima...

  ...zatímco pletky svižně přibývají. Blbě se spí, tak si spřádám zářné zítřky pro všechny ty blízké, co v tom teď dost lítají. Hladce obrace.

 Komplet už je třeba další Capucine, tentokrát víc čepicoidní, než náš kapucový:o) Je pro mladší holčičku, než je naše Stehýnko, pletený z Lady na 4mm jehlicích. Baktus a Capucine jsou pletařským objevem letošní zimy. Jednoduchých a efektních záležitostí není nikdy dost, nač to komplikovat. Dobrou.

9 komentářů:

  1. Děcka hrály o prázdninách u babičky a mnohokrát mi to pak musely přečíst. Jinak naše oblíbená psaná z dětství.Dokonce jsme ji hráli ještě na nástavbě, když uč. nedorazil na přednášku...Kapucočepka je super! Stehýnkovi sluší. Baktus nosíme pořád, úžasná věc! Měj se! A.

    OdpovědětVymazat
  2. Vzhledem k tomu, že jsem ztratila rozum budu jachtačit v továrně na lopaty. A sněhuláka s vlaštovkou beru, to je jasný. Ti dva patří k sobě:-)
    Báječná hra, skoro jsem na ni zapoměla.
    A z těch pletek na věšáčku mám šok. Jak se v tom dá vyznat???
    DRŽ se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. některé věci vypadají komplikovaněji, než ve skutečnosti jsou, moni, je to obyč raglán, jen ty odložené rukávy navlíkám na kruhovku, abych pak nemusela oka nabírat z nějaké pomocné vlny, to nemám ráda, zdechlá jsem na to...:o) a ztracenej rozum mám taky, jdu s váma na jachtu. čus

      Vymazat
  3. The knitting looks almost like a piece of art hanging up - so beautiful.

    Nina x

    OdpovědětVymazat
  4. Jani krásné,
    můžete mi některá připomenout jak se ta hra hraje? Už jsem to nějak pozapomněla.
    Kapucínek supr, jen nešlo by vložit český návod?
    Pletky supr. Jak jsem si prohlížela Váš blog tak jsem narazila ne hezký klučičí svetr s kapuckou. Mohla by jste mi popsat,jak děláte kapucku, dělala jsem ji asi 2x a vždy to dopadlo špatně.
    Dík Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hra třeba tuto, lucko:
      http://www.hranostaj.cz/hra124

      jinak capucine vám přeložím, pošlu pak mailem (když tak pošlete svou mailovou adresu na cerny.kafe@gmail.com). svetrová kapuca byla strašně jednoduchá, pletla se od krku nahoru a od určité výšky se od středové osy ujímala v lícových řadách 2x2 oka, tuším. mrknu, upřesním, ozvu se.

      taky dík, j.

      Vymazat
  5. Jani, snad máš ještě trochu času mezi tím vším, co musíš stíhat. protože teď bude tady na blogu nápor návštěv, budeš žádána o tisíce návodů a popisů... no kdyžtak se omlouvám. udělala jsem ti takovou menší reklamu, ale to kolem samozřejmě nečti ;) je to moc dlouhý: http://magazin.dogala.cz/calenndula-terapie-blogem/
    děkuji za zastavení u matrace, tvé údajné zírání mi udělalo hezky, protože jsem ten tutoriál strašně dlouho na bezpočet kapitol potila, tak pokud by zírání mělo být k něčemu dobré a třeba se i návod někdy někomu šikne, potěší mě to velice!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. no, tak ne úplně tisíce. ale já se vracím ;-)
    a zírám na to pletení a háčkování. snad i mně se někdy rozbřeskne a pochopím víc. mám totiž dojem, že mě by ani polopatický návod nespasil.

    OdpovědětVymazat