středa 6. března 2013

Sever!!!

a vařili/pekli jsme převážně na ohni - ano, i to fialové rizoto:o)

 čtverečkovali do břucha i na sedačku

 provětrali místní mašiny

a tak nějak všeobecně jeli v duchu babiččina "Hlavně nesedět poprázdnu!":o)
Dvě ženy a sedm dětí. Gut.

The End.

7 komentářů:

  1. Ach....vypadá to, že jste se měli parádně, to vám přeju...

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou fotečky jak z minulého století ;-)
    Ach ta Lada tu měl můj děda krejčí a ta žehlička !
    Jen to koření z 21. století .
    Svetřík i košík moc pěkné!
    Čím to, že to rizoto je tak fialové ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, proč se můj komentář u minulého příspěvku nezobrazil...já Ti to všecko tak moc přeju, to vědomí, že někde je takové místo jako oáza v poušti...to nemá každý.
    Fotky jsou jednoduše JEDINEČNÉ.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, vzpomínám na takové výjezdy. Moc ráda vzpomínám...
    Pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Obcasne navraty do byvavalo nejsou vubec naskodu a obcas i provetraji hlavu. Jani muselo to byt jednoznacne bohovske.

    OdpovědětVymazat
  6. krásná série fotek -- ihned se mi vybavují jiný starý domy, plný starých, krásných věci a mám na dnešní den tu správnou náladu. :) Hezký dny i na jihu přeje Ellen : )

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné! :) Užívejte :) J.

    OdpovědětVymazat