pondělí 18. března 2013

Společnost/samota

Dobré ranko přeju, usmíval se na mne v sobotu ráno hrnek s pressem. Jaká vlídná, tichá tvář! Přítel, který ví. Děti naspeedované od probuzení a Benjamínek, který už má v osm dost (budíček No1 o páté ranní, juch!) - ještě musíme ty denní programy krapet poladit:o) Tak jsme na sebe s kafáčem jen spiklenecky mrkli, jakože gut, lupla jsem jej na tři hlty, jeho klid se vlil do mne a celý víkend jsem se tvářila jistotně totožně. Lehce přitrouble. Ani to nedalo moc práce, mám to v sobě, prostě talent.

 Téhož rána jsme ještě dodělávali vitráž pro mužovy rodiče, kteří slavili šedesátku a my na oslavu kromě ofiko daru chtěli přinést i něco osobnějšího. Hedvábné otisky jsou prima, baví všechny v chalupě. Hračičky... Akurat tedy hezký klovatinový otisk baby-ručky zůstává i nadále nepokořenou metou. Úchopový reflex je silný soupeř:o)

(Ano, Benjamínek mezitím dohání spánkový deficit. Se má.)

V neděli už jen relax, Ogárek dostal volnou ruku, vyhořelé svícny, barvy na porcelán, štětec a špejle. Absolutně se s tím neštval, ale tak - krapet abstraktního expresionismu ještě nikoho nezabila. Já si tiše a po chvilkách obháčkovávám "zbytkové" košíky motouzem a věřím, že je to ještě více zpevní.
Jinak na obhlídce parku jsme zjistili, že sochám už roztály sněhové čepice/jezírko ještě pod ledem, ALE! Jehnědy jedou! Jaro, poďme...

Edit: Díky Zuzaně jsem zjistila, že odkaz na knihu z původního postu už není aktuální, tak oprašuju a vřele doporučuju, opět. Tudy - Hravé tvoření pro malá stvoření.

17 komentářů:

  1. Také bych do sebe potřebovala takhle instatně nalít krapet klidu, po našem divokém víkendu, plném povinností a starostí...
    Zdravím za kopec a těším se :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mohla bych poprosit o odkaz na knihu z ktere je napad na hedvabne otisky?Diky nastokrát :) Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzano, děkuju! Díky Vám jsem zjistila, že portálový odkaz z původního příspěvku už není aktuální.

      Kniha třeba tuto:
      http://www.kosmas.cz/knihy/145724/hrave-tvoreni-pro-mala-stvoreni/

      Vymazat
  3. Jani, krásné náušky, že by Orit? ;-) jinak přeju hodně spánku, Benjamínek se zdá být v tomto ohledu značně bezohledným, i když jinak je jistě miláček:-) už si to noční ponocování neumím ani představit. Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katu, je to Orit. Srdeční záležitost.
      Oba kluci mají ke spánku dost anarchistický přístup, J spával po obědě asi do roku a půl a uspat jej večer je taky morda, O vypadá, že jde v jeho stopách. Ale super je, že jsou v pohodě, vykládají si, smějí se, je to s nima bezva, žádný stres s nevyspanými uplakánky, takže gut. Díky:o)

      Vymazat
    2. Jo, já to věděla, i rozmázlé je poznám. Taky jsme šťastnou majitelkou jedněch:-)

      Vymazat
  4. Dobrý den Jano,
    já jen k těm otiskům a zatnutým pěstičkám.. Vím, že jste zkušenětvořivá žena, ale jen pro jistotu. My doma máme opravdu dobrou :-) zkušenost s otiskem do hliněné placky ( nic nového..). Otiskování sice vypadá trochu drsně ( jak ten maloch tu pěstičku ne a ne udržet rozevřenou, reflexy jsou reflexy:-),opřít a pak tlačit... myslím, že jim to ale nevadí,nikdo nikdy neplakal :-) ). Pak někde sehnat výpal, v hnědé hlíně otisk vypadá lépe a čas jim neuškodí ( pokud se někde netřískne), akorát sem tam umýt. Nám to visí už těch devatenáct let, jen přibývají další... :-) Hezké dny, M

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, krásná vitráž.

    OdpovědětVymazat
  6. To kafe má fakt výborný výraz! :-) A ty vaše každodenní-všednodenní radosti mě vždycky potěší...

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, takové kafe by mi občas taky bodlo. Krásný dárek jste tchánům vytvořili. To mi připomnělo, jak jsem se snažila naší nejmladší otisknout ručičku do nějaké hmoty. Nezdařilo se...Ogárek je šikula, svícny má parádní. Moc ráda Ti sem chodím, číst i očumovat fotky...Je tu taková pohoda...Opatrujte se! Adriana

    OdpovědětVymazat
  8. Jů byla nadšená z Ogárkových malůvek na svícnech. Mě se zas líbí Benjamínek v šátku s mašličkou jako třešínkou na dortu.

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký narozeniny, Jano :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  10. ... vsak se mu v rybarne musi spat jako na vlnkach. Tvorive opet naladeni na bajecnou.

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji všechno nejlepší k dnešním narozeninám a jsem zvědavá na 365. fotku.

    OdpovědětVymazat
  12. petko, evule, děkuju, zlaté jste:o) jsem to tu chtěla zahrát do autu, no nic:o)))
    evi, máš to tam. a díky!

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná foto reportáž :) Presso bych si také dala :) Krásné dny přeji, J.

    OdpovědětVymazat
  14. Už jsem mestihla popřát na 365kový blog, tak přeju tady, ať se daří - svobodně a s hlavou vzhůru proti větru i z kopce, Jani! (ještě k seznamu Toma Hodg. - neopsala jsem tam jednu věc "sbírejte lejna" oops...tak jen abys to měla komplet:-)))pa♥

    OdpovědětVymazat