čtvrtek 4. dubna 2013

Good bye, Baktus!

 Den se se dnem sešel a Baktus může vyrazit do světa.

 Jako o život. Typické. Všecko, co z klobouku vylétlo, jsme tam vrátili, bez obav:o)
Čáry máry, abrakadabra, švihnout a mávnout a simsalabim....

(Abraka presto, ať je tu město - dodává mi za zády naše maloměstská dorostenka.)

 ...je to Simsalabim. Gratuluju a všem ostatním díky za účast. Někdy třeba zas. Opatrujte se, J.

PS pro Sim: proSim, adresu pak na mail - cerny.kafe@gmail.com. Ď!
PS pro ostatní: některé z Vašich komentářů mi jedou hlavou dodneška, moc děkuju. Moc.

6 komentářů:

  1. šmankote tak to jsem úplně projela!!:( tak tedy příště.. krásně jsi stanovila podmínky nepodmínky, jakože nepotřebuješ, aby se všichni přetrhli být tvým čtenářem, tak to se mi moc líbí, nedávno jsem zůstala paf z toho, že si takovou podmínku někdo vymyslí.., Jani pěkné dny všem vám tam v kopcích, pa:))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, musim říct, že simsalabim vyšlo na abrakadabra fakt vtipně :) Gratuluju, závidim, ale přeju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, Ty seš slunko!

      ...přej a bude Ti přáno, simsalabim, víc u Tebe.
      Díky, J.

      Vymazat
  3. ohohoooo velike diky ,) uz pisu :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, vzhledem k té kouzelnické formuli to líp ani nemohlo dopadnout... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se fakt povedlo s tím zaříkávadlem.
    Hezký víkend za kopec přeje M.

    OdpovědětVymazat