čtvrtek 11. dubna 2013

(Po)Klusem

V poklusu! Poslední dobou neustále. Nedávno jsem se vážně přistihla, jak jsem si v duchu opakovala - zcela mimovolně - jako mantru Zátopkovo krédo. "Nemůžeš? Přidej!"

Benjamínos už týden jede v mrkvi&spol., teď už je s realitou smířený, užívá si všecko a náramně, ale rozjezdová miska byla tedy těžkým zklamáním. Půl roku se člověk na něco těší a nakonec to absolutně neodpovídá jeho představám.
Život je boj, už od plenek:o))

Jinak, jaro, už můžeš. Svetr je dopleten, zbytky zužitkovány. Benjamínek skvěle zapadne mezi Anduli a Šímu, ačkoliv tuším, že tato trojka se live asi sejde jen náhodou. Nebo těžkou organizací:o)

Popis tu.
Pleteno z domácích zásob Exclusive/Vlnap, jehlice č.5, tradičně. Břídil...

Evulokotuloidní čepky už jsou též komplet. Milujou je všichni - prcek se teda ještě nevyjadřuje, ale soudě dle kvality spánku je spokojen i on. Manymonth kukla to projela, nedá se. Duhové sny jsou k nezaplacení, víme...

PS: Máme v autě funkční rádio, asi po sto letech. Výborná věc. Když jsem se vracela od přátel a v rádiu hráli toto, mrkla jsem do zpětného zrcátka na ta tři děcka a nějak nechala hlavou projet všecko to zásádní posledních dní... štěstí. Takový ten záblesk, který člověka drží, když se všecko kolem i v něm  z p o m a l u j e.
Pak hráli ještě Kluse, který mne dost pobavil sedě na červeném gauči.
Co to dělá strejda?!

7 komentářů:

  1. Jo...ten byl dobrý, na tom červeném gauči:)))) Tak ať chutná! U nás bylo vždy velké zklamání, někdy i dlouhodobé:)
    Duhovky jsou nádherné, hned bych si jednu nasadila....a kabošek taktéž:) Mějte se! R.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, duhovky jsou super. Pro Stehýnko klasická holčičí bez růžové. Ta je mému srdci taky milejší.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám doma půlroční (ale cácorku) a první příkrm mi hodila na hlavu :) Holt, život je pes. Jinak krásný svetr (vždycky se sem chodím kochat) - kdybyste chtěla někdy podobný prodat, budu stát v první řadě :) Ať se daří i na jaře! Ivka

    OdpovědětVymazat
  4. Nejak nam kluk z cerveneho gauce vyrostl ... ale jasne smysleni mu zustalo.
    Zbytkove pletky opet nezklamaly. Se docela uspesne prokousavam jednim ravelry svetrem. Diky tobe, Jano, otevrel se mi pletaci svet do siroka daleka.
    Jo a Evci duhovky ... to je proste tutovka.

    OdpovědětVymazat
  5. Svetřík je parádní, čepičky též, krásně duhové:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s Ajkou, jsou skvělé! A u svetříku se mi moc líbí knoflíky.

    OdpovědětVymazat
  7. Duhovky jsou úžasné. Můžu se zeptat, z čeho byly?

    OdpovědětVymazat