pondělí 15. dubna 2013

Pro Libušku (Šafránkovou)

Lačnovské šafrány. Fialový koberec s dokonalou zvukovou kulisou. Bzučel už nadálku. Loni, když jsme vyrazili na ty pozděchovské, jsme si lačnovské slíbili. Už jsme je tenkrát nestihli. Letos to klaplo dokonale.

  A ta teepeečka z kmenů! Na Kuřecí šamanské tance jako stvořená - všichni indiáni ale odskákali svižně vdál, jakmile Ogárek zahlídl historické zemědělské stroje. Byl lapen. Dokonale. My jsme sedli na klády, nasávali slunko, krmili ducha i břucha a tak nějak hezky bylo.

Benjamínek celý den venku - dopoledne v šátku Lačnov, odpoledne zahrada. Spokojenost veliká. Výletování může začít, už jsem se TAK těšila...

17 komentářů:

  1. Janičko, milióóóóónkrát děkuji. To je nádhera, kochám se kochám. Mám to za rohem a povinnosti nedovolí, asi ani letos tu krásu zalédnout live. Taková malá lidská marnost, ale mám Tebe a Ty mě to všecko krásně zprostředkuješ...Příjemný začátek týdne všem za kopcem přeje M.

    OdpovědětVymazat
  2. no pááááááni,to je nádhera.....krááásné fotečky...přeji hezký den...zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný výlet.. A Stehýnku to moooc sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. šafrány jsem na živo ještě neviděla. Úžasné.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takovou krasu nenajdes jen tak nekde ... jste si vybrali kouzelny kout republiky.
    A pani, Benjaminek roste svizne nebo se mi to zda?

    OdpovědětVymazat
  6. To je hotový šafrán(k)ový úžas !!

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím, nádhera, tohle bych chtěla mít jednou zjara na své zahradě...zatímmáme jen hlínu..krásně jste si to užili! Krásné jarní dny!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to byl tedy parádní den, Jani!
    Moc zdravím tebe i Libušku!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou nádherné fotky!!! Tolik šafránů jsem v Čechách nikdy neviděla!!! Nádherné! A Benjamínek je kouzelný :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný kytky, krásný fotky, krásný děti!

    OdpovědětVymazat
  11. Šafránový koberec je neskutečná nádhera! Krásné fotky a kouzelné dětičky! Hezké jarní dny, Jani! Adriana

    OdpovědětVymazat
  12. To je neuvěřitelná krása! Nejen ten šafrán.

    OdpovědětVymazat
  13. My jsme tedy vyrazili "jenom" na koniklece, ale taky to byla nádhera. Ten šafrán si dáme snad příští rok, zas až tak daleko to není. Nic tak člověka nepovzbudí jako pohled na probouzející se přírodu. A sluníčko!

    OdpovědětVymazat
  14. Páni pani, to je nádhera!
    A tady - jak jsem to viděla, hned jsem si vzpomněla: http://pinterest.com/thesewercat/baby/

    OdpovědětVymazat
  15. A já myslela, že když je něčeho jak šafránu ...tak pomálu...prostě jiný kraj jiná realita. Nádhera

    OdpovědětVymazat