pondělí 20. května 2013

!!!

V pátek jsem napakovala auto, nabalila děti, do kufru narvala kočár/odrážedlo/brusle/další nezbytná hebla, do očí čočky a na nos sluneční brýle a vyrazili jsme na sever. 3D matka v plné polní, miluju ten pocit. Svoboda. Ostrava!!!

 Jako správní maloměšťáci a nostalgičtí pamětníci jsme nemohli vynechat Avion. V době, kdy se budoval, jsem tady zrovna studovala. Jezdívali jsme tramvají za děckama do Výškovic a tak jsme stavbu sledovali skoro v přímém přenosu. Otevíraní Ikea a srdcový polštář s rozpřaženýma rukama věčně připraven k případnému objetí, nostalgie jak blázen. Měla ho tenkrát půlka kolejí (my, druhá půlka, seděli U Chýlků na pivu).

 Jinak venku, venku, venku, jde to i v Ostravě a dokonce i tam zeleně. Rozbor škodlivin ve vzduchu jsme ignorovali, good-bye party není na takové srandičky stavěná. Příště už totiž v Brně. Někde psali, že všechny cesty vedou do Říma. Tak pozor, je to Brno. Pro mne trochu překvapivé zjištění, ale zdá se, že souhra okolností mne přiměje zapomenout na staré křivdy a do Brna se těšit. Gut.

PS za kopec: Armstrong to zvládl. Lehce. Tiše. Svěže. Pašák. Dokonce jsme mu uspořádali uvítací večírek s ostatními černými vozy, třetí do party. Akurat teda jak mně spravovali tu spojku, odpojili baterku a tím pádem je zablokované autoradio. Už jsem si zjistila, že ho musím vymontovat a opsat si výrobní číslo z boku přístroje. To se mocinky těším, jak budu páčit. Zkoušla jsem to totiž už v Ostravě a odvařila si dva háčky, kurde. Tak teď hledám po domě něco vhodnějšího. A až to najdu a opíšu si to výrobní číslo, musím si na PC stáhnout nějakou forďáckou kalkulačku, do které část čísla zadám a na jehož základě mi kalkulačka vyplivne secret code. Ten pak vyťukám do autoradia a ono zase bude hrát, říkali chlopi v diskusi. Jó, to zas bude vzrůšo:o))) Pokračování příště...
A do Ostravy dyk!

7 komentářů:

  1. Tak tohle vypadá na príma jízdu z kopce, držte si kloubouky.... a baj d vej, to dítě v tom klobouku to je Benjamínek, jo? To teda valím oči.... a už se těším, že tuhle partičku budu mít čest vidět na vlastní oko, že jo? Že přijedete.....?

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní fotky. Děti vypadají spokojeně:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotoreportáž, určitě jste si to všichni užili ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní21.05.13 9:44

    No, od Otravy bydlím kousek, a ráda to město nemám, nene, ale jak tak mám ráda tento blog:-), možná bych se to po několika reportážích i trochu přiučila:-)
    Je to fakt, kde má člověk svoje lidi, tam je mu dobře.-)
    Mějte se pěkně! J.S.

    OdpovědětVymazat
  5. Ostrava !!! .... Všude kde jsou vzpomínky, tam je krásně...alespoň většinou. A Brno...to je taky príma! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Město je fajn, taky ho občas můžu. Ale vesnice je přece jen stokrát lepší. :o)
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní fotky!
    Janičko, přeji všechno nej k zítřejšímu svátku!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat