úterý 14. května 2013

colours of vyhnálkov

Radostě od kostě!

A největší - ta Ogárkovská (k nedělnímu, globálnímu, mamkovskému svátku). 
Květ jírovce a injekce plná náhod. Boží.

12 komentářů:

  1. ER a pruhované tričko. Dokonalá kombinace.

    A ty obrázky. To si maluješ pro sebe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě! Pruhy jsou takový náš rodinný nadvzor:o))

      Obrázky jsou pro základku, kde jsem dřív učila. Spouštějí web a potřebují něco na plochu. Pro sebe nekreslím, pletu přece, na kreslení ve chvílích volna není čas:o) Ale uznávám, že to byla příjemná změna. Dost.

      Vymazat
  2. Teda Jano, u vas se to duhama jenom hemzi ... jedna hezci jak druha.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, díky, že jsi. Jsi mi blízká:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, "naše" duha, že? jů, to mě zahřálo u srdce,ta vzpomínka na ty časy kdy Hý byl mazílek v šátku....uf teď mi dává zabrat. Užívej....♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tak, Katu. Akorát mám obavy, že brzy poputuje dál, on už má O přes devět kilo a celkem se pronese. Latimerky a Karibky jsou dost nosnější. Uvidíme.

      Ty si též užívej, matko, Hy je borec od pohledu, já ty živelný děcka žeru. Doufám, že u nás bude éro i ten třetí exemplář. Člověk si to mateřství užije tak nějak intenzivněji:o))) Tvým klukům zdar a Tobě obzvlášť.
      PS: Blíží se mise Komín, mám pak hodit echo?! J.

      Vymazat
    2. Jani, s ER to chápu, taky jsme ho neměli dlouho, ale stálo to za to:-) Hy je úžasný, já vím...chyby jsou na mé straně... ozvi se, moc moc ráda Tě uvidím:-)

      Vymazat
  5. Tak přeci jen si k vám ERko našlo cestu. Pamatuju si, jak jsi ho u mě kdysi poptávala.. Vlastně od té doby o Tobě "vím" a bedlivě sleduju. :o) Benjamínkovi přeju jen samé krásné duhové sny. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stassy, podědili jsme Vevčino.
      Benji si nošení užívá absolutně, dnes a denně, záchrana pro matku a vlastně tak nějak pro všechny, jak se ta péče hezky rozprostře na matčině hrudi/zádech a spokojená je celá chalupa i přilehlé okolí /on má totiž jinak v případě nespokojenosti neuvěřitelný ječák:o)/.
      Šátkům sláva. Tobě též. Příchod Markétky - četla jsem a nemůžu na to zapomenout. Ani nechci. Krása. Děkuju!

      Vymazat
  6. Jani, děkuji moc a moc....myslím na Vás neustále. Pastelky jsem kupavala ve Vyhnálkově v pátek prchaje z Brna jako vyplašený zajíc :-) Ostatní jen telepaticky nebo až bude víc časoprostoru M.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné obrázky. Kdopak kreslil?

    OdpovědětVymazat