pondělí 13. května 2013

Dlouho pršelo...

 Až duha to rozsekla. Květen zabojoval, odpoledne už nám zase házel paprsky do očí. Gut.

Požitkarius zahradus

8 komentářů:

  1. Nadherne fotky, preji hodne slunicka a pohodovych dnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím všechny "Požitkariuse zahraduse"...

    OdpovědětVymazat
  3. A ten vyhled na haj mi silne pripomina vyhled od domu kde bydlela babicka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heslo "háj" je ok. To by zapadalo.
      Další klíčové slovo třeba... Partyzáni? Zvonek?
      Dosadíte do Vaší mozaiky? Těším:o) J.

      Vymazat
  4. Ten výhled je luxusní a hluboký pohled z poslední fotky je prostě nej.
    Tak si o víkendu říkám, co se to na blogu děje s návštěvností a už vím, odkud vítr vane. Tak děkuju za propagačku ;)
    Mějte se krásně na kopci a odtajnění zdar! P.

    OdpovědětVymazat
  5. Klicove slovo partyzani sedi, dalsi klicove slovo je vymol, zvonek ve vedlejsi zahrade (jestli je to ten spravny Zvonek). Skoda ze jsem tam tak dlouho nebyla. Fnuk... a Vas blog ve me vyvolava takove rozneznele nostalgicke usmevy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jooo! Se picnu.
      A babička byla směrem na barák, nebo dolů z kopce? Ta zvonková zahrada (s příslušenstvím), ta je osmým rokem naše totiž:o) To je rachot...
      Mějte se a moc, moc díky. Jsem ráda. J.

      Vymazat
    2. Smerem na barak, primo za plotem (kde je ted asi pekna dzungle..). Nahodou jsem narazila na Vas blog kdyz jsem googlila neco o pleteni a malem jsem neverila svym ocim :-)) Preju Vam at se tam bydli hezky, misto je to moc krasne (a to uplne objektivne, i kdyz si odmyslim vsechny nostalgicke vzpominky), a mate (nejen) o nem krasny blog (ktery ted uz urcite nespustim z oci) diky za nej. I kdyz me to ted zavalo trochu jinam, treba se jednou vratim:-) Mejte se hezky. Petra

      Vymazat