středa 15. května 2013

Do třetice (baktusové)

 Výborná baba. Nevyhraje, ale řekne - gratuluju! To se cení. Já si toho cením. Nesmírně, Moniko, díky Ti.

Říkala, že její barva je zelená. Zelenou miluje i Júřa a Stehýnčina bývalá učitelka. Taky výborné baby. Proč já to mám s tou zelenou tak na štíru?! /Protože v ní vypadáš jak vyblité lečo, drahá... Och, vlastně. Už vím. Dík./
Ale existuje barva, se kterou jsem schopná jet na zelené vlně. Modrá. A v trojkombinaci s hnědou absolutní špek. Třeba až jednou uvidím zelenající se stromy/keře/zahrady kolem zliechovských chalup, dost možná budu chrochtat blahem.

  Použitý popis - starý dobrý Baktus (Česká modifikace popisu u DROPS Design).
Příze - Vlnap Hobby + Himalaya Padisah 50204, jehlice 4.5mm.
 
zelená/modrá/hnědá
yes

13 komentářů:

  1. Tak to je nádhera, a jsem unesená jak to z příze Hobby dobře vypadá. Já jsem úzkoprsá, bála bych se, že to bude kousat. A melírované baktusy jsou prostě boží. Asi to už zase obšlehnu:).
    Karolina

    OdpovědětVymazat
  2. Týýýbláááho! Já tedy zelenou (na sobě) nemusím, ale do téhle kombinace bych si taky dala říct :-)Paráda! Ostatně jako vždycky tam u vás :-)

    OdpovědětVymazat
  3. a představte si, že tuhle nádheru mám už druhou noc omotanou kolem pelesti postele a příležitostně se s ní mazlim, neb je strášně příjemná na krček :) A nejspíš mi bude chrátnit sny ještě hodně dlouho, páč se mi jí vůbec nechce uklízet a vyndavat až na podzim :)
    S úctou a díky M. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani!
    Baktus: je krásný a tak dlouho s ním už s Katkou provokujete, že se do něj snad taky pustím :). Z padisahu jsem v zimě pletla, pro zelenomilnou kamarádku.
    Zelenomodrá: je moje. Zelenou mám strašně ráda, ale k pleti spíš tu modrou (doma mi říkali, že mám zdravou lesní barvu, modrá se chytá aspoň s očima).
    Kytky na zahradě: co takhle zaostřit ;)?
    History: modré slovenské poetično mě přesvědčilo, že jeden večer strávím na Kohoutím vršku a projedu všechny posty zpět :o), nechci o tom přijít!
    Užívejte krásné dny! PA

    OdpovědětVymazat
  5. To je kráása ♥ někdy si říkám že bych se měla učit i plíst, ale to háčkování mi zatím poněkud stačí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty baktusy jsou tak krásné a já miluju všechny možné zelené odstíny (ať už jsem v nich zelená či ne :-)! Už dlouho nahlížím a přemýšlím o barvě a těším se,až se do toho pustím... Jaká je prosím přibližně spotřeba? A díky za inspiraci a informace, pro mě úžasný objev! Krásné dny! Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, Himalaya padla celá - je to 100g klubko (čas od času jsem ho zvážila na kuchyňské váze, když ukazovala 50g, začala jsem zužovat), Hobby klubko a kousek. Akorát jestli uvažujete o této barevné kombinaci a nemáte Hobby doma, budete muset nahradit jinou přízí, Vlnap tradičně přestal vyrábět:o/
      Snad by to šlo nahradit Vlnapovým Merinem (jablko), příp. něco vylosovat v galanterce... Držím palec, mějte se, J.

      Vymazat
    2. Jani, moc díky za obšírné info. Ještě nejsem úplně rozhodnutá, jaká to bude barva (ale asi nějaká zelená to bude, já ji prostě miluju :-), ani z jaké vlny, ale to Merino by to mohlo být, je příjemné, ráda z něj pletu a háčkuju čapky pro moje holčičky. Jo a ty šátky budu asi muset udělat 3, pro mě i pro holky, baktus je fakt úžasný!!! Ještě jednou moc díky za ten objev! A moc prima blog. Krásný víkend! Lucie

      Vymazat
  7. Pěkně jsem si u té zelené odpočinula.....děkuji.
    Zítrá, už je pátulíííneček...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani, už od podzimu přemýšlím nad nějakým zajímavým vzorem na šálu. Dnes jsem konečně našla něco, co ještě nemám. Děkuji za inspiraci. Hezký zbyteček studeného a deštivého května, snad už bude příští měsíc lepší. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Mně detail šátku připomíná levandulová pole ve Francii. Úžasné, kdo by to řekl, že to k sobě bude pasovat. Dobrá volba. J.=)

    OdpovědětVymazat