pondělí 27. května 2013

Méně je více

Šál začištěn - tohle jsou zbytky z šesti klubek tyrkysového Merina. Plus šutr od Ley. Když ona ta tyrkysová s červenou tak hezky ladí.

 
Šál s poetickým názvem Less Is More byl láskou na první pohled. Nebo taky tou s velkým eL, teď nevím. Každopádně nezklamal - bavil a odsejpal a muchlal a hřál. Rozměrově je to macek, ale vzhledem k použité přízi nikterak mohutný. Merino je prostě skvostné, vivat Vlnap (o tom, že výborně hřeje a s léty nebledne a téměř nežmolkuje už jsem se kdesi rozplývala)!

Technické parametry:
Popis: Less Is More Shawl
Příze: Merino Vlnap, tyrkys 14776
Jehlice: 4,5mm
Časová náročnost: 11dní (respektive útržků nocí)
Rozměry šálu: základna 170cm, ramena 115cm 

A dnešní usměvavá zmrzka - to nejlepší na matčiny pocuchané nervovody. Děti vědí...

14 komentářů:

  1. Zase paráda z Kohoutího vršku! Ten teda je!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, šál je krásný!! Přesně dle mého gusta :-) Merino je skvělé, tyrkysové jsem také trochu nasyslila, nějakou dobu ho neměli, tak hned jak se objevilo, pro jistotu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, šátek je skvostný! Z Merina taky ráda dělám, skvělá vlna. S tím "děti vědí" jsi mě pobavila. Naše taky vědí, ale na zmrzlinu je tu dost kosa. Mějte se krásně! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, to je krása a ta barva.
    měj se Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Sal je skvostny. Jenom bych chtela videt tvou pletaci rychlost.... takovy kus za par utrzku v noci ? U nas byla zmrzlina pro kluky a pro me ... u nas taky vedi ... obe strany souperici.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš jedno oko jako druhý,z toho snad ani neusnu.To je zase něco na moje nervovody,skvostný...

    OdpovědětVymazat
  7. Krása tyrkysová a rychlost přímo závratná !
    V těchto chladných dnech se ještě bude hodit !
    Jani, je to pecka i pro nás !
    Tady jsem se nakazila ;-)
    Zatím jsou to spíše nervy, ale na zázraky věříme !
    Ještě tak umět " štrykovat "
    Moc mě komentík z Kohouťáku potěšil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt tady? Jééé, takové zásluhy, to mám radost!
      A držím palec, moc, nejvíc...
      Opatrujte se, těším se na happy-end:o) J.

      Vymazat
  8. Je krásný, už jsem se kochala na rav. Pruhované tričko a tyrkys rule, že jo.....;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, přišla jsem se pokochat....já zatím pořád pletu jen ty uzávěrky a pak z toho trochu pletu nohama a na víc nezbývájí kapacity, ale v červnu by jsme to mohli nějak konečně přehodit z té virtuální do realné reality...

    OdpovědětVymazat
  10. Nadherny sal, krasna barva! Ja jsem se konecne pustila do "Baktus", stale je tady obdivuji a tak me to proste nedalo ;) Moc zdravim a preji at se sal krasne nosi, Monika.

    OdpovědětVymazat
  11. Díky moc za Vaše komentáře (ale hlavně za ten čas, víme...), radost až na kost:o)

    Merinu zdar, tyrkysovému zvláště!

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, šál je nádherný!!! Zkusím se poprat s English a pak do toho půjdu :) J.

    OdpovědětVymazat
  13. http://www.repeatcrafterme.com/2012/11/owl-granny-square-crochet-pattern.html
    Krásné sovy, háčkované čtverečky!
    Mějte se pěkně, J.S.

    OdpovědětVymazat