pátek 24. května 2013

Svěže/svižně

Nejlepší svačina. Čerstvej pažit:o) Mám pocit, že příští rok už na spirále všecko přebije severská máta, každopádně bude výborné dobrodrůžo najít ostatní byliny. Taková naše soukromá zahradní peprmintová miniinvaze. Když babička tenkrát odešla a její zahrada ležela chvíli ladem, z ohraničeného mátového záhonku se staly mátové lány. Voněly na hony daleko. Zdivočelá síla.

Když jsme u toho jídla. Markéta psala, že je to výborné antisplínové jídlo. To se vždycky hodí. Navíc brambory. Česnek. Slanina a smetana. A špinavý pouhý jeden plech + nejsnadnější příprava, argumenty z nejsilnějších:o) O chuti se rozepisovat vůbec nebudu, prostě mana. Selské brambory. Love it!

 Benjamínek byl přejmenován na TurboBenji. Tuším, že s ním bude ještě veselo, naspeedovaný od plenek. Sedací styl má ovšem prudce elegantní a dost si tu změnu polohy pokaždé vychutnává. Radost sledovat. Neuvěřitelní dříči, tito malí lidé. Klik na levačce s pravačkou ležérně odloženou na boku, ladnost sama.

Víkendem s úsměvem!
(pracující lid obzvlášť)

6 komentářů:

  1. Fotky kouzelný a děkuju za receptovou inspiraci! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. TuboBenji dobrý. Já toho svýho dneska přejmenovala na Turbošplhače (má rok a chůze ho nebere. Šplhá do výšin parapetů a jen otevřít okno). Re minulý příspěvek : Na webu u Vás jsem furt, v Ostravě u Kauflandu /ted je tam Avion a Ikea/ jsem se narodila a těším se, až vás potkám v Lužánkách:) Já vás už poznám:) S díky mávám z Brna. T.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Jídlem děláš chutě. K mátě, taky jsme měli plnou zahradu, rostla všude, než to manžel vzal několikrát sekačkou a letos jsme musela zasadit novou. V zahradě být musí. Malý je kouzelný...Všechno nejlepší k dnešnímu svátku, Jani! Mějte se pohodově na Kohoutím vršku! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky a chleba s pažitkou miluju.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky díky za milá slova! Nejspíš příští týden máme o jeden oběd postaráno:) pro samé nové recepty zapomínám na ty staré, škoda!

    OdpovědětVymazat
  6. Selské brambory jsem dnes vyzkoušela a chutnali všem, dětem i muži. Mně víc bez smetany.

    OdpovědětVymazat