středa 29. května 2013

Ubelský masakr černou pneumatikou

Jsme si v neděli zase vyrazili na orchideje. Gut. Starší dvě kuřata byla vzácně s babičkou a dědou, tak jsme se nechali unášet tichem, soustředili se na mentální očistu a fyzickou nálož:o) Taky gut!

 (Orchideje sem tentokrát dávám okrajově, zato tu máte boží mouchu a luxusní bivak.)

 U auta srandičky srandičky, fotky v odraze, hohoho. Tak hezky tu je! Telefonát, kdy a kde předám zakázku. Nakojit, připásat Benjamínka do sedačky a může se vyrazit! 
Ale fakt je tu božsky! Jedééém...

...

One hour later...

Zmatky rozlítané matky (genetické zatížení, o mé mamce dlouho kolovala říkanka - založená na pravdivé události - Já mám matku workholičku, zapomněla na holičku), no jo. Realita mne zase doběhla. Hodina stresu kvůli SIMce, pátrací akce hodna Sherlocka a neuvěřitelné štěstí, že mobil mi byl doručen až domů. Dobrej kraj. A telefon je stejně pašák, že se udržel na střeše auta až po první velkou zatáčku, těch +-300m si musel dost užít (následný pád a lisovačku asi méně).

Nervy uhladí jedině rebarborový koláč! Jednoznačný favorit, prozatím. 
Recept v květnovém Albert magazínu nebo tuto.

9 komentářů:

  1. Jsem ráda, že to nedopadlo hůř, jinak!
    Fotky z přírody jsou báječné!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, já už se lekla, že jsi bourala. Naštěstí to schytal jen mobil.

    Stejně Ublo je super název vesnice. Připomíná mi to jeden vtip o tom,jak si Valach vezme v Praze taxíka.

    Koláč je nádherný, hned jsem dostala chuť. Podle jakého receptu děláš křehké těsto?

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, už jsem to trochu zredukovala, ať neděsím čtenářskou obec:o)
    My si z toho furt doma děláme srandu, jak se nám ty orchideje "zadara" hezky prodražují - jeden výjezd skončil opravou spojky za 13táců, teď ten mobil, trochu trnu, co bude příště:o)) Ale těším se!

    Evi, recept třeba tu:
    http://clanky.vareni.cz/priprava-krehkeho-testa/
    (poměr 3-2-1 + vejce se mi osvědčil. Teď jsem i část mouky nahradila mletými ořechy a byla to mana)

    Ublo je nejlepší. Zmínka o té výborné kavárně, která stojí mezi mezi Komerčkou a kinem (naproti gymplu) už žije vlastním životem. A vtip chcu! :o)


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za odkaz na těsto. Zjistila jsem, že už jedno takové peču, jen v menším množství (60, 120 180, jeden žloutek). Takže těsto už mám. Musím tu rebarboru nějak škrábat? nějak matně si opamatuju z tvých loňských fotek, nějaké to škrábání.

      Vtip si nepamatuji přesně a geograficky bude určitě nepřesný. Valach si chytne v Praze taxíka a říká taxikáři, že chce jet do Janové. Taxikář se ptá, jak tam dostane. Valach: V Ústí doleva.

      Vymazat
  4. Jani, jen klid, takové věci se prostě stávají, dokonce i těm, kteří nemají kolem krku kojence :o)
    Jak vždy nádherné fotky, i toho havarového telefonu!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To je zase vypečená historka, tak mám pocit, že s Amstrongem se Ti otevírají netušené světy...

    OdpovědětVymazat
  6. Kdo si staví takové super bivaky ? Ve vodě to dělají chrostíci, ale takhle na listech jsem nikdy nic takového nepotkala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to je vakonoš. Pašák, co?

      http://www.biolib.cz/cz/taxonimages/id45419/?type=1
      https://www.google.com/images?q=Megalophanes&sout=1

      Vymazat
  7. Koukám. Vakonoše jsem tedy doteď neznala. "Motýl nemá sosák, protože žije krátce. Potravu nepřijímá." Psycho.

    OdpovědětVymazat