úterý 4. června 2013

Kap.

Kap. I pak kap. Prší a prší a doma tak trávíme trochu víc času, než by nám takto při červnu bylo milé. Kaluže táhnou (a díkybohu za to), nicméně na lítačku "odnevidimdonevidim" to fakt není. Dneska seděli nějací lidi před cukrárnou na zahrádce! Krása! Jo! Červen!!! (to, že se před deštěm schovávali pod markýzami, navlečeni v péřových vestách a omotáni šálami usrkávali horký čaj, to jsem záměrně ignorovala - červen, červen!!!)

Darovat B na Den dětí tyto minikuchařky se ukázalo jako božský nápad. Ještě v sobotu stihla oběd (kuřecí křidýlka, jogurto-česnekový dip, bageta), odpoledne pak tyto máslové sušenky. Je fakt, že ten start asi přepálila, od soboty na kuchařky nešáhla, každopádně i ten jeden den byl asi nejvíc za odměnu pro mne:o)

 Poslední kousky.

S Ogárkem jsme vyrobili tyto úžo žůžo robotické náramky - plné čudlíků a mačkátek a dokonce s integrovanou vysílačkou (jasně, i přijímač tam je) a další spoustou vychytávek, o kterých já nemám ani páru. Nápad je z tohoto webu, nápadů tááák moc!

Edit 5.6.: Kdo zvažujete s dětmi výrobu náramků "technického rázu", jakože alobal + čudle, doporučuju jako podklad použít stříbrnou izolepu, on ten alobal je na efekt dobrý, ale nic nevydrží, co si budem nalhávat:o)

"A chceš nakreslit Spidermana nebo Batmana?", ptala se toho našeho hrdiny malovací paní. Dost těžká otázka pro někoho, kdo sjíždí maximálně tak Gumídky a Šmouly. Ale spokojenej byl, to zas jo:o) Od zaří nám začne socializace školkového typu, takže tak trochu počítám i s řádnou Spidermanizací naší domácnosti. Uááá!

13 komentářů:

  1. Jani, počasie je katastrofálne, už mi začína pomali kapat na karbit, tak vítam tip na detské aktivity doma. Už šmejdím na stránke a som nadšená. Škôlka čaká aj našu malú cácorku, tak som zvedavá ako to dopadne. Nech Vám socializácia dopadne v pohode. Renata

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    robotické náramky jsou super !
    Stejně tak jako kuchařka pro Stehýnko .
    Já se s recepty ráda inspiruji zde,nejen s nimi ;-) , chutné, rychlé, levné :-)
    Zrovna minulý týden u nás byli selské brambory i papriky s rajskou omáčkou, mimochodem všichni se oblizovali až za ušima :-)
    Také volám sluníčko , kde jsi ?!

    OdpovědětVymazat
  3. Hádej, co dostala J. k svátku dětí- Receptíky pro kuchtíky ( ovšem od opožděné matky je dostala až v pondělí), tak už se nemůžu dočkat, až něco připraví (ona se jasněže taky těší:). Tyto vaše minikuchařky vypadají skvěle....no, narozky se blíží:) Robotické náramky jsou super, ty by u nás jasně vedly. A jé, školka bude....no vidíš, P. nám zatím nikam nevzali, tak nic, vypadá to, že se to "jaksi" vyřešilo samo:) Jestli teda všechno dobře dopadne. No to je ještě daleko...Pořád čekáme na to slunce!! Jani, pozdravujem všechny a mějte se!!! R. a spol.

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásný, Jani ty seš tak kreativní, jak to prosím Tě děláš? Já se zmůžu na to, že vytáhnu papír a vodovky z šuplíku. Ach jo. Taky jsme byli malovat na obličej - musím říct, že jakkoliv jakem pacifistická matka, která si vždy myslela, že její děti si NIKDY na vojáky hrát nebudou, tak jsem nakonec za toho spidermana a maskování vojáka byla vděčná, protože ty příšery, co tam nabízeli (mrtvoly apod.) mě fakt teda dostaly. Tak jsme to dopracoivala, jsem ráda, že můj syn je za uplně vobyčejnýho vojáka:-)) tak at ta voda brzy přestane padat!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani úžasný... já místo kuchtičky tu mám kuchtíka :o)) Mohu poprosit- z jakého vydavatelství je ten malý, později chutný zázrak? Ráda bych doma také alespoň jeden den "nic nedělala" :oDDD
    Jinak naši dva kluci jsou ve škole tak trochu za exoty...příšery nemusíme a na krvavé pohádky se nedíváme...stejně jako vy sjíždíme Šmouly, Gumídky,Pošťáka Pata a Letohrátky i když občas si vysloužím významné nadzvednutí obočí, když prohlásím, jéééé, to znám, na to jsem se taky koukala...to pak vidím ty veliké otazníky v očích, že prý tyhle pohádky byly taky v pravěku....ba milujeme i Vlašťovky a Amazonky ( z čehož má největší radost moje maličkost...) ...jinak díky za tip na robotické náramky...ty u nás rozhodně nemůžou chybět....Martina ze severu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, ty publikace jsou z Lidlu. Byla to sada 5ti brožurek - Ogárek dostal kolekci "Ahoj, piráti!", Stehýnko "Soutěže a hry" a dodatečně pak ještě tu miniserii "Malá dětská kuchařka". Jsou balené mírně nad sebou, takže vytvářejí podlouhlý pruh, zatavené ve folii. Absolutně netuším, jak to mají v Lidlu s naskladňováním, třeba ještě budou.

      "Moderní" pohádky nekomentuju - B viděla Winx poprvé na začátku třetí třídy, nedokoukala ani jeden díl. Za mne - díkybohu za to (osobně tyto přespříliš akční podívané nemám ráda ani v koukání pro sebe). Ale tak na druhou stranu - štěstí asi stojí i na jiných věcech, než na co děti občas kouknou v PC...

      Vymazat
  6. Vtipné! ti lidi na zahrádkách v dekách mě dnes taky pobavili nebo spíš rozesmutněli, ani nevím...červen a já si tady k žehlení svítím, jako v listopadu! Před chvílí dovařený čaj pro dcerku místo citronády. V týdnu po mně venku chtěla rukavičky, že prý jí mrznou ruce! Ale víra mě neopouští, léto přijde, jen ten nákup sandálků na večerní posezení na zahrádkách zatím odkládám na neurčito:))) tak létu zdar!

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, vaše spidermanovská příhoda mě pobavila. Gumídci a šmoulové jsou u nás také hitovka :D. Jo jo, decision decision :D-. Hezký den, vám všem.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, vaše B. je tak šikovná, že už i péct zvládá sama?! Nadaná po mamince.
    A Ogárek je jako Spiderman opravdu roztomilý.
    Děsím se, v jakých maskách budou chtít vystupovat na maškarním mé děti. Zatím se malé líbí jen Mrňousci. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mit dceru jsem vzdycky chtela...a nejen kvuli tomu, ze me vystrida v kuchyni ;-) ted se mi to splnilo...jen je jeste mala...ale to prijde...muzu poprosit o recept na susenky...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na 40ks:
      250g hl. mouky, 175g másla, 85g cukru krupice, 1 bal. van. cukru, 2 kapky máslovo-vanilkového aroma, 1čl prášku do pečiva.

      Smíchat, nechat asi 1hod odležet v ledničce. Troubu na 200´C, těsto rozdělit, vztvarovat váleček silný jako prst, krájet na +-3cm kousky, vidličkou roztlačit. Plech vyložit papírem, položit na něj placky v rozestupech 2cm od sebe a na stř. příčce péct zhruba 12min.

      Toliko kinder-publikace. Ať se zadaří, teď a třeba i potom, někdy, s dcerou. J.

      Vymazat
  10. Jani pekny kosmicky naranky jste si vytvorili! Chtela jsem Ti napsat o necem neverejnem emil, ale nefunguje mi ten link nahore. Takze si jenomoveruju taklec, ze to cerny kafe na gmailu je proste Tvoje emilni adresa, jo? Kuju :) a jen tak dal, asi se pustim do revenoveho kolace ":)

    OdpovědětVymazat
  11. Já furt děkuju za Váš čas, ale tož... je to tak:o))

    Teď je ho brutální nedostatek, proto křičím ještě více - díky za Váš čas, který tady trávíte! Vážím si, vážím, upřímně. Dyky Vám, opatrujte se a užívejte. J.

    OdpovědětVymazat