pondělí 1. července 2013

1/3

 Mé červny jsou zlomové. Začíná období, kdy běžné věci vnímám dost jinak. Dost tiše, dost pokorně a dost nesamozřejmě. S dětmi přichází mírná rozpolcenost - těla tropí hlouposti, ústa žvaní vtipnosti, ale ta duše, ta je vám nejtišší a nejpokornější v celém širém okolí... Life is beautiful, psali. Je. Hlavně, když je.


13 komentářů:

  1. Moc krásné fotky...a ty děti ti rostou jako z vody...life is beautiful...krásný večer přeji...Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky a krásné zamyšlení nad životem. Ano, hlavně když je.

    OdpovědětVymazat
  3. krátké a výstižné... Krásný a plný léto i Vám na kopec Jani

    OdpovědětVymazat
  4. Jani zdravím na kopec:-) dlouho jsem přemýšlela, zda jsi se obarvila na černou indiánku,a le naštěstí mi po chvíli došlo, že to bude spíš foták:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, já už měla mahagon, červenou, kaštan (a ano, jednou mi chytl totálně černě), medovou zlatou i melír. Maso. Až s ogárkama jsem poslední peroxid nechala odrůst a teď si užívám tak maximálně nature melír, ten dostříbrna:o) Já mám pro tu šedou fakt slabost - zatím :o)))

      Vymazat
  5. Milá Jani,
    dlouho jsem k Tobě chodila vyhlížet další příspěvek a dnes je tu.
    Děkuji za něj. Krása zase.

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem pořád kontrolovala, zda se objeví nějaká zpráva z Kohoutího kopečku. Stýskalo se mi. Takže díky za ní. Čtu Vás a koukám k vám na fotky úplně nejradši. Přeju hodně sil a nějaký ten klid pro to báječné vnitřní naslouchání... Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, moc díky, v komoře štěstí (díky Vám)!
      A to pivo na avataru - dneska jsme byli na výletě a já měla přesně na takový škopek chuť. Řídila jsem a tak jsem si objednala nealko. Donesli mi to ve flašce! A třetinku! Zklamaně jsem na to zírala a v duchu si říkala - dyť já chtěla pivo, jaké má Veronika... :o)

      Vymazat
  7. Jani, krásné léto. Vystihla jsi to dojemně:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Kohouťáčci, taky jsem ráda, že jste, už sem se málem pokusila doptávat jinou cestou, jak se Vám daří. Jdu popřát úžasné a jedinečné prázdniny, užijte si je až do morku kostí...Zdravím za kopec. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc Vám děkuju a přeju léto, jaké máte nejraději (aspoň občas, ale naplno).
    Výlety? Moře? Bosá noha v ranní rose? Malé odpolední bouřky? Dlouhé noci pod širákem?
    Tfuj tfuj, ať to klapne...

    OdpovědětVymazat