středa 10. července 2013

První prázdninově-zahradní

První den doma, co se letošních prázdnin týká. Zrána jsme s dětmi byli krapet nesví, že nikam nevyrážíme, kontrolovala jsem furt diář a měla nutkání chystat šťávy a toasty do auta, ale nakonec byl rozjezd příjemně vláčný a líný. Prošli jsme se aspoň na náves a do parku. Krása tam. Nohy v zámeckém jezírku a stojky na plácku. Mezi obchůdky jsem se pak musela usmívat, jak jsou Vietnamci flexibilní. Stáhnout z výloh čtyřpruhé šustky, bezva ulítlá trika, havajské kraťasy & sexygumáčky a vyložit metláckými tričky. Fesťák na spadnutí a výlohy tématicky temné. Yeah! Och. Eh...

 
 (A velký bazén zůstal úplně prázdný, protože Benjaminek byl přece v maličkém. A ta drsná pirátka s kérkou na paži si tam bráchy užívala a úplně nejvíc jsem si ty tři užívala zpovzdálí já.)

 ♥

 Oblíbený koláč. To se totiž pozná podle toho, že se nemůžete dočkat, až ten rybíz konečně dozraje... Nějak mi tentokrát splaskla sněhová peřinka, špatná synchronizace, to je hned:o)

V okně panenka od Stehýnka a na bedně vlny na zimu. Část vlny. Zbytek v bedně. Juch!

11 komentářů:

  1. Úplně na mě dýchly z Vašich fotek prázdniny prázdninovatý :-) Ať si jich hezky užijete!

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně se mi líbí tvé háčkované deky. Prima letní fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné letní střípky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak užívej. Je co! ♥ J.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, Jani, a ty vlny a ten barevný květkovaný šál...no a všechno..zahrada prostě. Zítra vyrážíme vaším směrem,budu mávat:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní11.07.13 9:30

    Ach, snad uz pristi leto budeme mit taky takovou krasnou zasivaci zahradu :)
    A opet ten bajecny kvetinkovy sal ,tentokrat v barvach do kterych by se jeden z chuti zakousl :) Diky za nakopnuti ,uz ho musim vyzkouset.
    Preju nadherne leto a diky za tenhle blog.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Nemůžu se rozhodnout, jestli mám chválit nejdřív děti nebo zahradu, kytky tvořené nebo stvořené, pletení nebo jedení ...
    prostě to tady žeru ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky...děti rostou jak z vody..."drsná" pirátka s kérkou je skvělá...
    Háčkované květy jsou moc hezké...třeba se k nim na stará kolena dopracuji...
    Rybízový se sněhem miluju...ale bohužel jen já...takže zítra na chalupě přijde jeho čas...hezky si ho upeču a celý sním...
    Přeji krásné léto na Kohoutím vršku...nebo třeba "u nás"...:D

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, jdu potěšit oko, tiše závidím, ale což minulá léta jsme to měli stejně, letos pracovně, pracovně a pracovně...dnes byl nejhorší den v mé krátké pracovní kariéře, mám to jako bujón v kostce, musím zakusit všechno během mého krátkého působení v nejmenované instituci.
    Zdravím za kopeček užívejte plnými doušky M.

    OdpovědětVymazat
  10. Háčkovaný japonský květinový ♥♥ velká krása! :)

    OdpovědětVymazat