čtvrtek 8. srpna 2013

48° C (ranní palba na východním okně)

 Dobří holubi se vracejí.
Tentokrát vzácná termínová shoda - skoro na den stejně, jako před dvěma lety. Stehýnko pořád šmajdá, zuby už celkem ok, Ogárek většinou nosí sluneční brýle tak, jak bývá zvykem, do šátku balíme Benjiho, máme se furt stejně vděčně a to doufám, že už věčně!

Na nehtech byl s námi děda - kníratý tchán...

...a Ogárek měl oči jen pro kolegu-ogárka - Benjamínos samo pro nás. Zatím. Kuk!

6 komentářů:

  1. Já si hned říkala, že je to na Soláni podle toho "stanu" na druhé fotce. V neděli míříme stejným směrem a vydržíme tam až do konce prázdnin.

    OdpovědětVymazat
  2. Nesnáším horka a tohle vedro, hlavně v bytovce, mě ničí. krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi, že se máte vděčně, to umí jen málokdo. Hodně sil !

    OdpovědětVymazat
  4. A já mám oči jen pro Benjamínka - ta poslední fotka je prostě skvělá! :-) Krásné dny přeju...

    OdpovědětVymazat
  5. Horko je sice hrozné, ale obilí zlátne a to je pozitivní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, hezky si to užijte, je tam fakt dobře. Dívala jsem se teď zase na Cílka a jeho Magické hory a při jeho popisu "moravanství", potažmo "valašství" jsem se dost tetelila. Tak tam načerpejte, zrelaxujte, těším se na případný report. Již tradičně. Dost:o)

    Marcelo, mám to stejně, vedra ne-e. Snad už budeme extrémů ušetřeny/ni. Podzim přijde! A pak zima a na ta vedra a HLAVNĚ SLUNKO budeme ještě s přitroublým úsměvem vzpomínat, se vsadím:o)

    Lenko, já furt věřím, že je nás dost:o) Že jo?! Třeba Vaše rodina je veliká, to už je celkem počet, u nás to taky funguje, brácha, Lucka s rodinou, Šárka a Rudolf..... :o)

    Pondělí, jak tam nasísá, že? Jsme se taky dost nasmáli. Aby mu něco neuteklo, komediantovi. Surikata III. Celý bratr. A ten je celý sestra. Eh...

    Petro, je tak! A dneska Váš velký den! Celý den se mi tam někde v kraji hlavy motáte, krása...

    OdpovědětVymazat