sobota 10. srpna 2013

Happy kohoutí zob

 Protože se po sto letech ochladilo a nepřišlo mi tak úplně mimo rozehřívat troubu. Protože jsme byli dost vzácně odpoledne doma. Protože děti nehorázně štvaly a bylo potřeba jejich energii nasměrovat užitečným směrem. Protože bylo všecko potřebné ve špajzu a to se u nás prakticky rovná zázraku. Protože Hošťálkovy. A protože jsem nutně potřebovala doplnit hladinu cukru. To především.

15dkg másla, 3PL medu, 2PL vody (rozpustit). 1hrnek hl. mouky, 1/2hrnku slunečnicových semínek, 1hrnek kokosu, 1/2hrnku sezamových semínek, 1hrnku ovesných vloček, 1/2hrnku cukru moučky, 1/2hrnku lněných semínek, 1/2ČL sody.
K sypké směsi přilít rozpuštěnou směs, tvarovat placičky, při 170°C péct dozlatova.
(Za recept díky tetě, opsáno, netuším odkud. Původní název každopádně zní - Zdravé mlsání.)

Stylové stehýnkovské balení - veškerá podobnost s nadnárodním řetězcem rychlého stravování je čistě náhodná :o)

9 komentářů:

  1. Jani, vypadá to dost dobře! Takové různé zobání můžu. Jen mám takový pocit, že kdybysme to i s dětskou pomocí doma utvořili, tak bych to jedla sama. Stehýnkovo balení je stylové! Mějte se krásně! Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, tak koukám, jak hezky si to léto užíváte - Hukvaldy, Lešná, krásně barvené háčkované kytičky, spokojené děti a ani ten váš ptačí zob nevypadá marně :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani, díky za prázdninové reporty, osvěžení z jiného světa, dík za písničku u minulého příspěvku, v pravou chvíli bodla. Dnes ráno přišla očekávaná, ale i tak velmi smutná správa. Trávit sobotu jako Vy,takové to obyčejné životní mi poslední dobou nějak chybí ...
    Těším se na další krásné obrázky od firmy Mc Kohoutík.

    OdpovědětVymazat
  4. v pátek jsme byli s děckama z tábora Slušovjánek na návštěvě ve vašem milém valašském městečku, rozhlížela jsem se, jestli vás náhodou někde nepotkám :-)
    no a tak třeba příště!

    OdpovědětVymazat
  5. Jů taky bych si zobla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sušenky jsem zkusila upéct a jsou vynikající!!! Děkuji za recept a krásný blog. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší ogárkovi. ♥ J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inteligentní gentleman na úrovni že pěkně děkuje - matinka též, jsi neskutečně pozorný čtenář, Jitu.o)

      Vymazat
  8. Ó jak jsem ráda za takové rychlé, jednoduché a zdravé receptíky. Právě jsem se pokusila zobání vytvořit a povedlo se! Tak si mlsám, připravená i na nějakou nečekanou návštěvu. Super tip, díky♥

    OdpovědětVymazat