pondělí 2. září 2013

Konec rozmazaný zvonec

Po dlouhé době jsem si dovolila ten luxus milovat léto. Zapomenout na všechny ty zdi a smutky a obavy a stesky, které k němu v mé hlavě/srdci od jisté doby prostě patřily. Bylo to nakonec snazší, než jsem v původních představách vůbec byla schopná připustit. Život v přítomnosti není klišé. Dobrá zpráva.
 
Zítra škola. Ogárek premiérově školka. Babí léto s podzimem v závěsu. Hodně nového, hodně jiného, hodně dobrého. Věřím v to. Těším. Užijte září a zítra nezaspěte!

7 komentářů:

  1. Jani, díky za psaní. ♥
    My zítra premiérově škola, vlastně dnes. Měla jsem teď napilno, snad brzo napíšu.
    Tak zítra pravou :O
    pa

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ať jsou všechna vykročení dobrá, i do nových radostí...krásné babí léto!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné babí září! A tu plechovou ceduli, tak tu teda tuze závidím:).

    OdpovědětVymazat
  4. Nezaspali jsme! :-) Ale horší je pak ta každodenní vstávací rutina... A to léto v přítomnosti Vám přeju, léto přítomnost přímo vyžaduje. A to babí bude taky krásné, určitě.

    OdpovědětVymazat
  5. tak snad byl ten prvni krucek v pohode . Preji bajecne babi leto na Kohoutak!!! my jdeme zitra.

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím,že z Kuřat už je kuřecí dorost.A Ogárek,to je můj favorit,ten snad nikdy nemá špatnou náladu.
    Tak ať je podzim na kopci velejemný,zdravím B.
    P.S.Moje první cesta do Jugo byla hodně podobná té tvojí,až na to,že na zadním sedadle 120 jsme byly tři sestry jak sardinky:-)

    OdpovědětVymazat
  7. S dobrým koncem...i pohodový start školkový!

    OdpovědětVymazat