pondělí 16. září 2013

Les podzim ach

Podzim a les se určitě nacházejí v desítce mých nej. Podzimní les = chrochtám blahem.
/Stejně jako při pohledu na Ogárkova ouška:o)/

20 komentářů:

  1. Ty jo Jani, ten váš kluk ňák vyrostl!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Sdílím lásku k podzimnímu lesu♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vlhká vůně, všechno těžkne... Krásné fotky! O Ogárek opět výborný :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Houby na stromě (napsala bych choroše, ale nejsem si jistá:) jak Ogárkova ouška..♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, Ty máš vždycky tak super fotky.. ráda na ně koukám, každá z nich ve mě probouzí touhu se k vám přidat. Být tam. :o) Díky za to zprostředkování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtělo by to nějaký teleport, co? Já bych Tě tu taky brala, jako že být Ty tu:-)

      Vymazat
  6. A víš/te (tykat či vykat? toť otázka!), že jde na těch podzimně-lesních fotkách vidět, jak si to užíváš/te?:) Jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Les je kouzlo, nedá se...
      A tykat, díky a ahoj!

      Vymazat
  7. Fotky vypadají jak z Lothlórienu - prostě kouzelný les:-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je krása, Jani.

    Ogárkova ouška jsou k zulíbání. Frajer v klobouku!

    OdpovědětVymazat
  9. podzim teda moc nemusim.. ale ty tvoje fotky, ty muzu .)) chlapeckovske usiska pod kloboukem jsou k sezrani, u nas take praktikuji :)) a teda ta houbo uroda, ten strom! mate to u vas nadherne!

    OdpovědětVymazat
  10. Ten mlok je úžasný. Taky jsme jich potkali asi pět minulý víkend, ale vyfotit a navíc takhle vtipně se nám nepovedlo ani jednoho. A v lese mi bylo nádherně i v dešti, kam se hrabe pláž a moře, tam jsem se takhle nikdy necítila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nad tím, Evi, zrovna nedávno přemýšlela. Jsem se teda nejprve nějak nepatřičně dojímala nad letními fotkami všech okolo, dovča u moře, jé, my naposledy deset let zpátky. Pravda je ale taková, že mi strašně chybí jenom ta strašná masa vody, to modré nekonečno, jinak je mi taky líp v lese. Přesně jak píšeš, les má i pro mne neskutečné kouzlo. A ještě hory. Ideálně slovenské...

      Vymazat