sobota 14. září 2013

Mihulli

Tyhle odstíny, to byl fakt zásah. 
Jakože šedá + surový oblázek + jednoduchost = VŠL. Mihulli umí. 
Při postování jsem si na fotce všimla i jejího odkazu na blog, gut. Mmch - její odstíny jsem od dubna ještě nesundala, mám v nich našeptanou tichou symboliku a nezřídka těmi kamínky jezdím po řetízku furt tam a zpátky, točím je kolem dokola a Benjamínek, ten je zbožňuje naprosto. Těžká návykovka. Krása.

Přítel...tu...nablízku... jeden můj a druhý přítele na blízku, das ist logisch:-)

A kamenné knoflíky! Nejdokonalejší. Po té kytkové šále jsem se potřebovala nutně a akutně trochu uzemnit, nejjednodušší možné pouzdro na mobil vzniklo v jednom odpoledni. Stejně je mi jasné, že dříve nebo později mi to zase bude zvonit v Benjiho fusce, ale zatím si dost užívám toto:-)

8 komentářů:

  1. Já jsem si takových budoucích knoflíčků přivezla od Baltu pytel - ještě do nich navrtat ty dírky :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Váš blog je pohlazení..
    děkuji ..
    za čtení, myšlenky, krásné fotky, inspiraci..
    Eliška

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď ani nevím, co říct....
    1. Krásný fotky!
    2. Kámen je pro mě v poslední době nějak extra důležitej.
    3. Skoro se mi zastavil dech.
    4. Potřebuju přítele..na blízku.
    5. Krása.
    6. Díky Jani...za náboj!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani piš častěj, teď na podzim to budu potřebovat!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se té barevné šále až divila :)
    Kamínky a šedá a písečná a režná, to je základ. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné uzemnění! Příjemné pro oči. K.

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, nemám slov, jen vím, že pocity mám podobné:-)

    OdpovědětVymazat