neděle 15. září 2013

Technická k pletení

 Pro toho, kdo u mne na blogu hledal pletařské zkratky v angličtině + český význam. Hledejte na Chytrém pletení, konkrétně v této tabulce. Enjoy!

10 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Znovu: Uááá! To je skvělá vychytávka pro ignoranty, jako jsem já, kteří se dosud bez angličtiny vždy NĚJAK obešli :-) Díky :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, Jani, dík za odkaz!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, super, jdeš mi přímo do rány :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super, ještě jednou děkuju moc! Fajn neděli. Momentálně u vás hledám ne pletení, ale nějaký tip co vyrábět se synem, u nás v Lužických máme dnes deštivou neděli..Peklo se dopoledne, tak teď ještě něco vyrobit:o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, a ještě abych nezapomněla, po vašem odkazu na tabulku jde pletení "spacáčku" krásně, sovičky jsou krásný a vůbec ne těžký, teď ještě uvidím, jak zvládnu zužování, nepochopila jsem, co znamená zkratka SM, tu jsem v tabulce neobjevila. Tak když vám to vyjde, budu ráda zase se radu. B

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, díky, díky díky, sláva ti, třikrát sláva!! Já jsem se vždy koukla na nějaký ten Tvůj odkaz a pak tvrdé konstatování : zase nic... pro mě,člověka s angličtinou velmi slabou ač ve škole jsem jazyk měla... Na těch zkratkách jsem vždy svou snahu ukončila. Takže fakt díky :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Já už se děsně těším na první pletařské příspěvky. Venku se nám nějak smráká, že, trochu chladne, strnišťata jsou už ouplně ofičelá, tak jse těším na inspiraci z Kohoutího vršku. Ani já nezahálím, příští víkend jedu se samejma neznámejma panima někam na chalupu. Pletací víkend přistěhovalkyň do Curuchu. Jsem na to děsně zvědavá. A návod je super!

    OdpovědětVymazat