pátek 4. října 2013

Letět.

Rozběhnout se, nabrat vzduch a lehce se vznést. Letět, odzoomovat, zklidnit.
(Taky milujete lítací sny?)

7 komentářů:

  1. Anonymní05.10.13 0:58

    Trochu mimo téma:
    Benjamínkovi přeju vše nej k prvním narozeninám, to se nedá zapomenout, narodil se jako já:-))
    Broučku, ať jsi zdravý usměvavý a zvídavý kluk!
    Pusa letí od jedné neznámé:-))
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      Magdo, moc díky a Tobě taky krásné narozky. Dost dobré datum, jen co je pravda! Enjoy♥

      Vymazat
    2. Tak určitě:-))))))))))
      Doufám, že ode dne D, kdy jak jsi nááááádherně napsala, že takhle umí přicházet jen Malí lidé, jste si to užili a zvládali.
      K vám "domů" chodím nasávat ten klid (z obrázků ho prostě cítím) a i přes tu 6-ta-30-ku si infantilně povzdechávám "Jééé, to je tak...."...
      já jako podzimní dítě, jsem podzimu naprosto věrná. Zatímco u jiných propukají deprese ze tmy mlh atd...já fakt nejsem normální a tímhle počasím ožívám, ráno vstávám dříve a jak je za okny mlžno, deštěm ztmavnou kmeny a listí je nějak zlatější než žluté, jsem v podzimním rauši:-))
      No a co dodat k říjnu, narodilo se Ti syn....x lidí...CIMRMAN...a jestli si smím vybrat konec pozemských dní, tak taky na podzim, jako moje milá Edith Piaf (te´d mi tu haleká)
      Ahoj vám všem domů a krásné lítací sny:-))
      Magda

      Vymazat
  2. Lietať v sne milujem najviac, boli noci kedy som takéto mala často, v poslednej dobe ich postrádam:). Stačilo zatrepať rukami a plachtiť, ponad stromi, pomedzi el. káble ktorým som sa vždy dokázala vyhnúť alebo z paneláka na panelák:D Teším sa, že nie som jediná! A balón musí byť pecka na 100%!

    OdpovědětVymazat
  3. wow! ta ruda barva vypada na nebi uplne.. slavnostne! nikdy jsem neletela, ale nasi byli nadseni .) ale ve snech jsem se nalitala taky az az .))

    OdpovědětVymazat
  4. ...to je nádhera...mít na chvíli křídla, vznést se k oblakům a na chvíli zde na zemi nechat vše pozemské včetně starostí... Krásnou neděli...Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Musí to být nádhera.... a chce to odvahu .... a tu já nemám:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat