čtvrtek 28. listopadu 2013

I tak

Červená by pro milovníky šedé možná mělo být něco jako sprosté slovo, ale skutečnost je taková, že ji taky žeru. Je u ní tedy vždycky dost zásadní odstín, ale tento = ach. Galanterka v krajském a její regálek se zlevněnou přízí opět za sto bodů, Zlíňáci na Čedok! Sleva skoro napolovic, to potěší nejen na MD.

Technicky (prakŤicky) asi takto:
Popis: čepice Dripping on the Side, nákrčník Dripstones Cowl  (Justyna Lorkowska)
Použitá příze: Katia Tibet
Jehlice: 4mm-6mm, dle pokynů v popise

Zimo, můžem. Kdo s koho, hohoho.
To bude So Nice:-)

38 komentářů:

  1. Prudko exkluzívny modílek, tak trochen závidím. Já už tretí krát páram čapicu, holt kto to z hlavy neumí, ten sa napára. Výborný kup, no nechaj to tam :) za tie peniaze, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je paráda. Sekne ti to!

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! A navíc vypadáte skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný odstín červené!

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Skvělý.... Hele, že ty máš jiný vlasy.....

    OdpovědětVymazat
  6. hohoho....
    nej.... capka i to pod :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle musíte vyhrát! :-) Barva krásná a ta čepice má přesně takovou tvaro-velikost, jakou bych potřebovala... A sluší Vám to moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upletu, Klárko, můžu? Řekněte barvu a už se jede, do Vánoc stíháme:-)

      Vymazat
    2. Tý jo, jako fakt? Modrou petrolejovou třeba? Pošlu hlavu k ozkoušení velikosti - stejně potřebuje trochu provětrat... :-)
      Děkuju a vůbec, jste zlatá!

      Vymazat
  8. Sluší moc- červená je prostě bomba, zimu krásně rozsvítí, že?

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší. Krásný vzor, příze i odstín červené.

    na červenou na nehtech sice nemám odvahu, ale děsně se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, ty nehty:-) Pravda je taková, že jaro-podzim jedu nature, bo zahrada a hlína a les a kamínky a klacíky a voda a písek a tak, kdo by se stím lakováním/odlakováváním pořád drbkal, že.
      Pak jsem taky ekzematik, ruce v zimě trpí, takže je to pro mne lakování passe i v zimě.
      Ale. Mám doma dva laky. Červený (se mi taky líbí) a šedý (prostě protože šedý).
      Teď to přijde:-))
      Šla jsem s dětmi do divadla. Stehýnko to vzalo velmi zodpovědně a vyjma krásného účesu a oděvu si hodila do gala i nehty (!!!). A mně dosnesla mé dva laky, ať se taky jakože zkulturním (ó, já se mám, že ji mám). Takže červená. Mmch, všimla sis, že jsem si stihla nalakovat pouhé tři prsty?!? Rachot. Jsem notorický nestíhač (ale šťastnej). Ahooj!

      Vymazat
  10. Jani, tak ráda k Vám chodím............ach, zase srdce zaplesalo! Tolik ženské pozitivní energie........

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, a abych nezapomněla, děkuju za rady při pletení ♥owlie sleep sack♥, dovedla jsem ho ke zdárnému konci, což by se mi bez Vás asi nepovedlo......... a co víc, už v něm spinká Terezka♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, veliké blahopřání k Terezce (měli jsme jako alternativu k Ogárkovi, kdyby bylo miminko holčička) - ať je zdravá, šťastná, statečná a milovaná! A děkuju!

      Vymazat
  12. Čedok? regálek nalevo u dveří?
    no jo, tam se občas poklad najde....

    OdpovědětVymazat
  13. Prostě,není rudá jako rudá.A opravdu ti to sekne.

    OdpovědětVymazat
  14. Teda mlada pani, vam to ale sekne ... a moc krasna cervena to je a od Katia ... hm to muselo byt zuzo pleteni ...

    OdpovědětVymazat
  15. Sluší hrozně moc, hřeje a potěší i všechny pohledy kolem v bílošedivé zimní záplavě. Zdravím a mávám M.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tuto červenou také můžu ;-) Parádní set a moc Ti sluší!!

    OdpovědětVymazat
  17. Ten "pletenec" na čepici je prostě suprovka!

    OdpovědětVymazat
  18. kočka modroočka ve žhavém pletení:), Jani jsi tak ŠIKovná!!

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherná barva :) a super zpracování!

    OdpovědětVymazat
  20. Janičko, nádhera ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní02.12.13 8:40

    Krasne , tenhle vzor bych chtěla mit ve všech barvách i s čepicemi a stridat podle nalady! A rozhodne majitelce slusi !

    Mam jen dotaz na odkazy blogu , kam se zmizely?Strasne rada jsem vždy prohledla Vas blog a vzapeti brouzdala po tech ostatních...
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, potřebovala jsem si to tady na chvíli prosčistit, časem se tady nějaké odkazy pravděpodobně objeví, ale vidím to na srdeční záležitosti. J.

      Vymazat
  22. Och ta barva! Och jak Ty to umíš krásně vytvořit!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Parádní čepice i nákrčník, barva je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  24. Jani,
    jak ty to s těmi třemi dětmi a pletením děláš ? ;-)
    Nádherná sada i barva !
    Já momentálně ujíždím na tyrkys a stálicí je u mě v zimě šedivá a bordó :-)
    Moc by se mi tahle sada líbila, jenže já sice umím hladce i obrace, ale tohle fakt nedávám!
    Momentálně mám doma 14 denního Šimonka a pusou mu pletu či háčkuji deku už od začátku těhotenství, ale momentálně jsem ráda, že stíhám domácnost ;-)
    Obdivuji a moc zdravím na Kohouťák !

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné! Přesně po takovémto kulichu se pídím všude možně. Můžu poprosit o stručný návod? Ten copánek bych si tam přinejhorším nějak vymyslela, stačí jen prozradit počet ok a pak jak to jde s ujímáním do špice, velikost jehlic.... Moc děkuji! Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, Katka (vevka.blogspot.com) nedávno psala, že si plete čepici Molly. Je hodně podobná, jen copek je tam naopak a "tělo" čepky je vyplétané vzorkem. Tato je pletená obrace + tedy cop.

      Čepka Molly na Ravelry tu:
      http://www.ravelry.com/patterns/library/molly-9

      Popis je ke stažení k mání zde:
      http://knitmeasong.blogspot.cz/2009/12/one-for-free-and-one-for-sale.html

      Kdyby cokoliv, jsem na cerny.kafe@gmail.com. J.

      Vymazat
    2. děkuji! jsem zachráněna:) no, snad se brzy k té čepce dostanu, v mezičase jsem si rozdělala dvoje rukavice a svetr...a ještě do toho ty vánoce:) Hana

      Vymazat
  26. To je krááása T_T já už chci umět taky tak krásně pravidelně plíst chjó... :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Jani, je tenhle nákrčník náročný? Moc se mi líbí. Na Ravelry jsem našla dva a tenhle vede. (druhý je tento http://www.ravelry.com/patterns/library/scrumptious-neck-warmer) S podzimem mě chytla pletací a nemůžu to zastavit :D, a těch "to bych chtěla uplést" v hlavě, uffff. Už jsi upletla čapku? Já tu mám třetí barevnou na zapošití a nastal čas na změnu :D. Doufám, že se máte hezky, hlavně zdravě. L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, neni nejak narocny, dyt Ty uz mas dost napleteno a nejsi zadny zabar! Pokud jsi zmakla ty capky skvostne, pokoris i kapradinovy nakrcnik, nemam obavy. Zaklad je spravne rozpocitat oka a pak uz Te vzor vede. Nejsou tam zadne zaludnosti, pokud si pamatuju...
      Cepky u mbe jeste nic, v zari zazvonilo a uz se vezu. Treba do zimy stihnu, treba ne. Rada bych, tak jeste jednou dik za tip, mas je fakt hezky. Sikovna! Krasny podzim k Vam, opatrujte se, bandicko. My razime do lesa. Pa

      Vymazat