neděle 17. listopadu 2013

ššš (šedý šál štěstí)

Vrchol blaha pro grayholika? Zalosovat v osudí a zkombinovat šedou s...

 šedou. Yes.

Tyto prima náušnice dorazily někdy kolem půl na šál. Překvapení, které cuklo koutky. Katu, mám je teď snad každý den a ještě vymýšlím, jak využít to druhé. Klasicky. Ale o tom někdy potom (jenom Ti prozradím, že jsem ten den vytasila temněrůžo-červenou kabelu a říkala jsem si - jééé, já a taková taška, to snad ani ne - ale když ona má tak krásnou podšívku a asi 428 kapsiček, což je zcela ydiální počet pro bordeláře jako já, takže jsem jí dala šanci a šla si na poštu pro balíček z Brnálu. A tam prezent, kde tatáž temněrůžo-červená hraje ne zcela zanedbatelnou roli. Díky Ti!).

šedá + vlna + pruhy + asymetrie + jednoduchost + obrovitánský rozměr + ticho noci = ♥


Technické parametry:
Příze: Drops Karisma (odstíny 21 a 53)*
Jehlice: 5mm
Časová náročnost: +-14dní
Rozměry: 180 x 155 x 92cm

* Pamatujete, jak to mám s čísly?! Tak odstíny tohoto šálu tepou asi takto - 21, ´53 - den a rok, kdy se narodila mamka:-)
 
To je šál v celé své prostorové velkorysosti. Miluju velké šály, takže z něj mám opravdu radost. Trochu větší každopádně z té hromady hlíny v břehu z pozadí, to je pěkně prosim ten břeh, který se někdy v Ogárkově půlroce začal sunout někam ke Kohouťáku, loni nabralo drama trochu na obrátkách a minulý měsíc chlopi dojeli a hodili to do latě - po třech a půl letech, už jsem ani nedoufala. Haleluja!

Příjemný start do nového týdne přeju
(hlavně pokud máte momentálně ten svůj svět vzhůru nohama).
---
Edit 18.11. - kuk tu. Šedá koupel ve vlnách:-)))

18 komentářů:

  1. Zacinam chapat tve tihnuti k sede .... satek je krasny.

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaaach! Nádhera. Jako podzimní mlha. Píšu si na seznam :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Grayholic je výborný termín. Šála moc pěkná.
    Datum .... asi smutnější, že ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to ani nepřišlo, Leni. Mám ráda den, kdy se mamka narodila, je takový "hořkosladký", vybaví se mi všechno to její letní grilování u babičky pod ořešákem, vymýšlení dárků, rodinné sešlosti a tak a je mi hezky.
      Kdybych chtěla být patetická, napsala bych, že 21. v listopadu je den, kdy zemřel táta a 53 je počet let, kterých se dožila mamka. Třeba. Ale nechtěla jsem být patetická. Nechci a nebudu:-))
      Opatrujte se a užívejte kloučky ♥ J.

      Vymazat
  4. Šikovných šedoholiček není nikdy dost.
    Šál JE!Radost pohledět.

    OdpovědětVymazat
  5. šmankote to jezase nádherňák!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, šál je nádherný, na senzamu už dlouho, asi mě popoženeš, náušnice zaklaply, tam kde měly, mám radost. Když jsme včera jela přes ty vaše kopce, myslela jsem na Vás, máte to tam fakt krásné. K

    OdpovědětVymazat
  7. No to je KUS! Široký tak jak já vysoká :) Přemýšlím, že šedou vezmu taky na milost......a nejlepší je ta asymetrie. Už se těším, že podobný upletu....po kurzu pletení s Kateřinou.... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ideální startovací projekt, pořád hladce, zkrácené řady jdou jistit i na youtube, kdyby něco:-)
      Kurz si každopádně užijte, pozdravujte Katku.-)

      Vymazat
  8. Šedá forever! mává grayholik Pavla

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný šál ! Takový bych taky potřebovala, snad se k němu přes všechny plánované pletací/háčkovací projekty dostanu než bude jaro =)

    OdpovědětVymazat
  10. No ano, padesát odstínů šedé :-D Docela jsem ten svůj příspěvek trefila, ale zrovna Drops Karisma asi v tom výčtu nebyla.
    V poslední době taky začínám přicházet šedé na chuť.

    OdpovědětVymazat
  11. Šál je luxusní.
    Šál je nej.
    Z číselných náhod mrazí, taky mám jednu takovou silnou...
    Stromů a nebe není nikdy dost...zdravím moc a moc M.

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní....šedá je krásná a symboly v číslech - rozumím, taky hledám a nacházím...

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju Vám za komentáře. I za radost tedy:-) Mám.

    OdpovědětVymazat
  14. šál je parádní, jen bych se chtěla zeptat jestli se nahazuji oka v každé řadě, lícové i rubové. Šedá je úžasná

    OdpovědětVymazat