pondělí 30. prosince 2013

Celé svátky


mám před očima tuto fotku. Výborná! U nás asi takto - jedno děcko nemocné, druhé aktuálně odstavené (plus dvě klubající se stoličky), třetí prepubertální - jemně řečeno. Prima trojkombinace:-) Kluci se pomalu vrací do normálu, u Stehýnka si na ten její nový normál budu muset pomalu zvykat já, jelikož Boží mlýny.
Vánoce 2013 nebudou nikdy, nikdy zapomenuty:-))) Naplno. Howgh.

18 komentářů:

  1. MIlá Jani, foto mne pobavilo, ač u mne děti tady nejsou! Právě jsem doháčkovala Tvůj šátek (Evule, Radule)díky za návod, foto na blog dám. Jen mám menší a ani na střapce nezbylo. Ten velký si určitě ještě podle Tebe uháčkuji. Pevné nervy s dítky, stoličky ani prepuberta at moc nebolí... Mějte se krásně! Mávám Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Báječné ... užívej ..jednou to zas bude jináč ... nádherná fotka a přesná .. tuze přesná ...

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, bude lip ♥ A fotka super, jeste ze mi zenske mame pevne nervy hi,hi, jinak myslim,ze k takovemu "zakroku" by se obcas uchylila nejedna mamina :)

    OdpovědětVymazat
  4. Není-li pak Stehýnku kolem deseti let? U naší nejstarší to byl nejhoršejší věk. Na sebevraždu...Ale pak už pohoda, domluvno,fakt! Tak přeju, aby to taky tak dopadlo,aby se to už jen zlepšovalo...
    Ale já jsem spíš pro přísnější výchovu, ve stylu: Krávy jsem s tebou pásla?!, když to bylo moc drzé, a hodně, hodně mazlit a objímat, když to chtělo. A chvááálit...
    Tak hodně trpělivosti! Mějte se pěkně, Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kulatiny ji čekají v lednu, Jarmilo. Ale ona je super, jen je toho občas víc a pak je to prostě na palici. Přísnější výchovou jsme si taky prošli a myslím, že z nás vyrostli celkem v pohodě lidi, tak i já jedu dál tento model. Mantinely nám vyhovují všem. Zatím a takto. Uvidíme, co dál. Těším se dost.
      Opatrujte se a moc děkuju!

      Vymazat
  5. :-D :-D :-D Pevné nervy pro následujících dvacet třicet let, milá Jano! Pak nejspíš začnou řádit vnoučata :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by. Dvacet, třicet let - ideální. A pak třeba to druhé/třetí kolo:-)
      Ještě se mi vždycky vybaví autogram od Nohavici, on mi tam kdysi na lístek kromě podpisu napsal:
      Unaven, ale spokojen...
      Unavená, ale šťastná. o tom žádná. A v tu další (min) třicítku pevně věřím a hodně doufám.-)
      J.

      Vymazat
  6. Ještě bych tam občas přivázala manžela:-))) jinak hezké roky, nejen ten 2014 Jani! třeba bude tento ten náš offline setkávací:-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já vím, že by člověk občas rád všeho ubral, ale to "naplno" je zas takové... živoucí :-) My jsme už dneska měli s holkama "vážný pohovor", že je třeba zase se trochu zklidnit, už nám to taky poněkud přerůstalo přes hlavu. Ale vůbec si nejsem jistá, že mě poslouchaly. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. I s námi už bydlí puberta,taky si říkám,kam zmizelo to klidné dítě.A to máme jednu(teda bohužel).
    Ovšem to tvoje nikdy,nikdy,to mě dostalo,ale spíš mi to připomnělo mě a moje ségry.
    Tak hlavně ať to na tom vašem vršku"frčí" i příštím roce v pohodě a s úsměvem.
    Moc Tě zdravím,B.

    OdpovědětVymazat
  9. :)))pěkné číslo.. jedna návštěva to u nás pojmenovala jako Brownův pohyb..nestíhám. Krásné časy všední i budoucí přejeme z kotliny.

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní31.12.13 9:39

    Já jsem chtěla upřesnit, že jsem si pak říkala, kolem těch dvanácti, třinácti, kdy už přijde ta hubatá puberta, to bude... No, a ona si to odbyla v těch deseti, chytrá holka, a byl klid:-) Děti jsou dar, nejtěžší je pomalu je pouštět do světa...úplně mě děsí, jak je to pro mě těžké...naštěstí jich máme patero, tak se to rozloží:-) Miluju randál, moje heslo:-))) Mějte se pěkně,mile, poklidně, J.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta fotka nemá chybu, smála jsem se fakt dlouho, díky :-) a šťastný nový rok přeju
    V.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta první puberta je nejhorší. U dalších dětí už člověk najisto ví, že to prostě jednou přejde, u vás navíc to nejtěžší (holky prostě jsou v pubertě mnohem míň snesitelné než kluci) už budete mít za sebou.
    Já jsem taky pro přísnost a velkou lásku a ze všech mých dětí vyrostli báječný lidi (což je samože mnohem víc jejich zásluha než moje).
    Boží požehnání do dalších let. L.

    OdpovědětVymazat
  13. Obrázek naprosto parádní! Hodně zdaru do toho nového roku, ať to pořád stejně dobře bloguje, ale hlavně ať je na Kohouťáku stále tak dobře!

    OdpovědětVymazat
  14. Fitka dobrá, u vás už je snad taky všechno dobré :o)
    PF 2014 Jani!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Ha, ha, nezávidím. Ale tak co, jsou vlastní, doporučuji zamknout ve skříni než vyrostou (stoličky i děti:). Přeji Ti se do nového roku obrnit trpělivostí, zásobit se přípravky na akné a špunty do uší.
    Mamka už se nemůže dočkat, až budeme oba v Praze, takže naděje existuje (jen zrovna u Vás je dost v nedohlednu.
    Kája
    PS: s těma stoličkama držím palce, hrozně nepříjemná záležitost.

    OdpovědětVymazat