čtvrtek 12. prosince 2013

so easy.



Měla jsem tu povídání, ale nakonec jsem ho vymazala. 
Ono je stejně všecko podstatné z poslední doby v té písni. 
Díky za rádio v autě a jednu pozdně večerní - časně noční jízdu přes namrzlé kopce. Zrovna ji tam hráli a ten klid, navzdory třem dětem na zadních sedadlech (z toho dva modely řvoucí a třetí napruzený z toho řevu kolem), nezapomenutelný. Čas se zastavil. Kouzlo.
Zítra cesta daleká. Těším se jak malej Jarda. 
Na jízdu po dálnici, svařáky, světla, chachary vodevšad, nový bejvák a taky na sebe. 
Už jsem se fakt dlouho nepotkala a začínám si chybět.

8 komentářů:

  1. wouw. poslední věta má sílu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, dík, tahle píseň mě téměř vždy uzemní. A ty jízdy autem s těma pokladama vzadu, vždy si připadám tak křehce, vystavena na milost okolním řidičům....ach...to jsou chvíle. přeju ať se potkáváš....

    OdpovědětVymazat
  3. taky mi to tvoje psaní chybí...přála bych si prosím častěj, Ježíšku joo??...

    OdpovědětVymazat
  4. Jano, přeju šťastnou cestu. Jardovi, ať se netěšil nadarmo a je zase Janou. Je možný, že už rok a půl čtu a vnímám Tvůj svět, který mi čirou náhodou otevřel nové obzory skrze blogy a ještě jsem Ti nenapsala, jak moc výjimečný místo k návštěvě pro mě Kohoutí vrch je?! Ba vlastně jednou, v den prezidentských voleb, kdy jsem hledala útěchu a u Tebe našla posilu. Jen se mi to nějak smázlo, zkrátka to byl jalovej den. Jsem čtenář velmi nakloněný Tvému psaní, focení, kumštu, vidění věcí a přeju moc hezký časy nejen vánoční. A dnes, asi s tou písní a slovy pod ní, mám potřebu to říct. Ať vede hledání k nalezení.

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem tu povídání, ale nakonec jsem ho vymazala... :-)
    ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tak šťastnou cestu!

    OdpovědětVymazat
  7. Tisíceré díky, duše zlaté.
    Víkend boží. Rodinná sekce nezklamala.
    Pokrevní, ani adoptovaná.
    Zajezdila jsem si dost proti plánu po velkoměstě (zmapovala jsem si podrobně centrum i přilehlé čtvrti), párkrát minula nájezd na dálnici, hodně se nasmála, trochu opila, neskutečně vymrzla, dnes se zase vyhřála, ponocovala, huškala jak už dlouho ne a bylo to prostě...plné. Luxus. Krása. Vděk.
    Vám ještě jednou obrovské poděkování ♥ J.

    OdpovědětVymazat