pondělí 13. ledna 2014

Chlapi sobě

Benji dostal darem knihu. Starou. S vynikajícím věnováním. Čerstvoučkým. Psaným lehkou rukou, s lehkou ironií. Typické. Dost možná s lehkým úsměvem, nevím. Nebyla jsem u toho. Vlastní zkušenost ale hlásí, že čím hůř je, tím více trdluju. Asi obranný mechanismus. Dost neadekvátní, chápu, ale nemůžu si pomoct. Maturita / státnice / svatba - zfleku bych mohla získat titul Bavič roku. Je to morda, každý se soustředil, meditoval, opakoval, dojímal, jen já a několik dalších zoufalců chytali křeče do lícních svalů. Krásné časy a no stress. Hlavně že jsou děcka zdravý.

 Není to půvabné? Jaký oddaný pohled, ach. Budu trénovat!

Kniha je pro Benjiho, čímž se, Magdi, dostávám k Benjiho portrétovce se sourozenci. Kuřata roční, vol. 3. Aspoň prozatimní verze, než se dokopu k verzi konečné. Vol. 2 k nahlédnutí zde. Nějak jsem to naše bejby přeproužkovala aneb fotíme na poslední chvíli, na převlíkání není čas. Sorry:-)

15 komentářů:

  1. To je půvadné celé od začátku, až do konce...a s Amy zítra dokopeme to účto konečně, díky.
    Zdravím za kopec :-) M.

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem četla tuhle pohádku Violce k obědu. Ze staré knížky Andersenových pohádek ještě po mně. Otevřely jsme ji s Violkou poprvé a pohádku vybraly namátkou. A teď ji vidím tady. :) ...A mně teda skoro dojala ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To foto typu matrjoška :-) Uáááá! Nádhera přeproužkovaná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))matrjoška, ale naopak, největší je "nejvnitřněji".(To je ale slovo..,co?)

      Vymazat
  4. Hééééééééééééééééééééé...když jsem dojatá, omezuji se na citoslovce ročního dítěte:-)))))))
    Ty jeho oči!!!!!!!!! Je k sežrání!!!!! A jako bonusovku bych dala mámu s trojfotkou:-))) He!
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdo,
      nadělím Ti ji k mým 33. narozkám, ju? :-)
      Hééééééé.... :-))

      Vymazat
    2. COŽE?????????? Chceš mi naznačit, že jsi s takovým elánem fantazií a životoladěním MLADŠÍ O 3 ROKY? Když by do mě vstoupil, nikoliv Duch svatý ale Tvůj, konečně bych zařvala po urbanovsku NA TRAGICKEJ ŽIVOT JSEM JÁ PES!!!!!!!!
      Napsala bych něco, ale zavánělo by to protieroticky k mé orientaci---ale co, ať žije anonymita, kus tebe chci v sobě:-))
      Já si z Tvých článků hodně beru, díky!
      Ps. Jani, Tvá mamka Ti "dala" tu obrovskou větu šťastně a statečně... já mám zase jednu větu od tátovo táty, já byla mrně na základce, ale vzpomínky na něj mám!!! a ten říkával větu MÁM SE BLBĚ ALE DOBŘE TO SNÁŠÍM!!!!
      To chci umět, to chci cítit, to chci žít, ale nedaří se...zapracuju a přetlačím to:-))
      Hezký večer a kykyryký, díky odkazu na Ninu jsem se proklikala k divadelnímu představení Balada pro banditu - neznám lepší slovo, ale o******s:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
      Magda

      Vymazat
  5. Výborný nápad s těmi fotkami, to jednou obšvihnu... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky, to je něco, Benji je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  7. Já takhle oddaný pohled na svého muže vrhám málokdy, ale Mařenka s Františkou jsou v tom přebornice. Tatínek je nejvíc! :-) Asi se budu muset na svého muže občas podívat jejich očima... Inspirace! :-)
    Vkládací fotky naprosto skvělé - člověku by se úplně chtělo pokračovat do nekonečna, no ne? Přiblblá poznámka do rozbouřených vod, uznávám... :-)
    A Amy Whinehouse teď sjíždím v práci skoro každý den - potřebuju nakopnout imrvére.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, nápad s fotečkama je bezva, zvlášť když jsou si děti hodně podobné, až budeš mít chviličku, mrkni k příspěvku Ztraceno v překladu (myslím že to je začátek 2012) - překlad pleteného šátku, děkuji,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Ty kukadla, na tu fotku bych se mohla koukat neustále. A taky že jo:)
    Takhle oddaný pohled házím jen ráno na kávovar a pak na skořici...

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna nedávno jsem si při "listování" Tvým blogem říkala, že se těším na foto Trojky.
    O. je celý Ba. ♥
    Mějte se a užívejte se.
    J.

    OdpovědětVymazat
  11. Zbožňuju tuhle knížku - je laskavá a láskyplná♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní fotka, přidávám si do své fotoinspirace :)

    OdpovědětVymazat