úterý 28. ledna 2014

Comeback

Po deseti dnech bylo od rána do zpěvu. Už jsem ani nedoufala. Banda dětí v chalupě je boží, ale to točení bacilů je občas na palici. Měla jsem už pocit, že se mi Benji postupně implantuje zpět do krajiny břišní, jak byl asi 20hod/denně v šátku, jeho nespaní bylo tentokrát totální úlet. Nesmál se. Neblbnul. Reagoval minimálně a většinou dost vážně. Nezvyk. To ticho bylo strašně nahlas, jestli mi rozumíte...


Dnes co nejdřív ven, ven, ven...!
pletení/krmení/cukření
(outdoorová verze)

 Vypadá to, že nápis na schránce vzalo pár lidí doslova, cestou z Trosky (jedna z místních hospod) vyjde SCHOVAJSA a SCHOVAJ SA nastejno. Jen teda zamykat nemuseli, když už, kura, zvou...

A jedna spešl fotka na závěr. Mně se to tam líbí, Petro. Musely to bývat úžasné prázdniny, v bezpečí babiččiny peřiny...

12 komentářů:

  1. ...to ticho řvalo z plných plic...
    a ve mě to málo prosilo
    CHCI VÍC

    Jani, znám znám znám...a nemusí to být jen bacilem.
    Ten můj pišiškvor chce být potichu, protože je rád sám a to je bacil mrcha neléčitelný:-(
    Přeju brzký návrat do decibelů...(za pár let si na YouTube najdu duet Benjiho s Radůzou, což?)
    Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko, obdivuji Tě jak zvládáš točení bacilů...20 hodin s banjim v šátku, to musí bolet celá Jana, ne? Už je to přeje jen ousek chlapa!!! Moc Vám přeji zimní radovány a bacily aby zamrzly, mávám a zdravím a PLETU! Snad večer dopletu a pochlubím. Krásný den k Vám domů, jo a harmonika mne dojala, hrával na ni můj táta. Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, znám to. Bacilový kolotoč. Sotva skončí třetí, začíná znovu první. Tak ať už jste v pořádku, když konečně aspoň trošku nasněžilo...Zasmála jsem se při odkazu. Už asi hodinu tu posloucháme Redla z youtube, páč Adéla dostala na housle jako přednes Sbohem, galánečko tak aby ji to nalákalo. Hrozně se u hraní vzteká...Mějte se! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Málo slov a tak výstižné. Jako vždycky.
    Bacily ať už se vám vyhýbají obloukem. Huš!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj bando! Moc zdravím na Kohouťák. Užívejte halasu. ♥ J.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, musím říct, že vám sprostě závidím, celou zimu se těšíme na sníh a když napadne tak ležíme s bacilem doma. Měj se krásně a užívejte sněhu i za nás:) S pozdravem Majda

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to pletení venku při cukření - bomba!! Zkřehlé ruce, ale jehlic se nepustí:-)
    "To ticho bylo strašně nahlas, jestli mi rozumíte..." -jak výstižně napsáno, až se mi sevřelo srdce....

    OdpovědětVymazat
  8. Rozumím... A jsem ráda, že už se fouká na harmoniku!
    Zítra posílám psaní tam k vám.

    OdpovědětVymazat
  9. veľmi pekný blog a nádherné zimné fotky :) pozývam ťa aj ku mne - môj blog TU

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní29.01.14 7:14

    Jeeee....takto me po ranu rozbrecet, to se dela?? Diky.....P.

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, ty nezmare, ty pleteš i v mrazu venku? :)))

    OdpovědětVymazat
  12. To je dobře, že už je dobře. Vše dobré přeje M.

    OdpovědětVymazat