čtvrtek 16. ledna 2014

Deset

Je to deset let, co se narodilo Stehýnko. Jakkoliv dávno se to může zdát, z toho dne si pamatuju každičký detail. Slunko a modré nebe v kombinaci s bílým sněhem to byla dokonalá kulisa pro skvělý den. Pamatuju na počínající kontrakce, nakousnutý/nedojezený rohlík, odjezd do porodnice - protentokrát trolejbusem, zapomenutou těhotenskou průkazku, prodýchávání stahů na nemocničních záchodcích (protože byla zrovna kalamita, to víte, pani, po dlouhé době svítí sluníčko a to se nám ta miminka ven jen hrnou), vtipného doktora (tak co to je?! - miminko, krásné, zdravé... - kluk, nebo holka?!? - jé, vy to nevíte? - eh...:-)) i asistentku, která mi dala radu na celý Život (musíte tu bolest přetlačit). Měla jsem výborné asistentky u všech třech porodů, ale tato věta zůstala nepřekonána.

Miminka výborně scanují ty své lidi, všimli jste si někdy? Co jim asi běží hlavou? Nedávno mě Ogárek upřeně pozoroval a po chvíli mi řekl: "Mami, já už jsem tady kdysi byl...." a pak si šel něco dělat. Hustý. Děti vědí, říkám furt. A věřím jim.

Já a moje ženy. Velmi důležitá fotka. Kdo čte, ví. Fragile.
Jedna od Pondělí. ...že děkuju!

24 komentářů:

  1. Stehýnku vše nej,letí nám to.
    A tobě obejmutí...

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, moc gratuluji Stehýnku k prvním kulatinám! Letí to, viď... Taky si všechno pamatuju...
    Ta poslední fotky, ta je moc krásná,pro tebe poklad, viď.
    Krásnou oslavu, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Stehýnku letí gratulace k první desítce, třeba ze sta! A chápu a vím a také na dálku objímám! A mávám z dálky do dálky.... až tam k Vám na vršek... Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Stehýnku všechno nejlepší ♥
    Tobě pevné nervy do další desítky ♥
    (ty fotky to je poklad)...zdravíM.

    OdpovědětVymazat
  5. Já byla tak dojatá z Tebe, že pointa a hlavní hvězda Stehýnko šly do pozadí.
    Dcéro vlasti, jak říkával pan Zindulka, přeju Ti hlavně zdraví smích spoustu nápadů proti nudě a lidi, co dají rameno, nastaví ucho, pofoukají do vlasů...pusu:-)
    Obecně k ženám, která ráda "nerodí" - myslím jako téma. Jednou za čas to na mě se ségrou přijde a známe se, já měla takový tlak...nojo ale jaký měla já....a končíme to podobně jako Radovan:"To jsme si dneska zase pěkně zarodily":-)
    Mě se synek narodil 13.3.2003, vážil 3,35 a narodil se ve 13,35. Primář se smál, co bych prý dělala, kdyby mě přinutil rodit v 15h - a já "odrodila a vraždila" (Kuba si mě vychutnával 20hod od příjezdu).Tak a teď jsem smazala snad 6 řádek, už jsem zase rodila:-)) Ale třešnička byla, že jsem dostala primáře do postele, stál rozkročmo nade mnou a tlačil pod prsama - te´d mi tam zbylo prd ale tenkrát tam toho bylo požehnaně a primář pak po porodu pronesl taky větu:"No...nedivím se, že nechtěl dolů"
    Zdravím do Strakonic:-))) A při prořvaných nocích s miminem v náručí jsem pozorovala koloběh života, my rodily, naproti přiváželi příjem do márnice...tma a jen pod lampama poletovaly ještě vločky...no pěkný...
    Ještě v bojové roznožce jsem volala tátovi, že mám pro něj dárek k narozeninám...
    Jani, krásné fotky, moc.
    Magda

    OdpovědětVymazat
  6. Stehýnkovi všechno nejlepší! Velká slečna, letí to...Máš pravdu, děti vědí. Občas zavalí, že člověk ještě dlouho přemýšlí. Krásné vzpomínky a fotky (mám od stejného autora svatební..). Mějte se a pořádně to oslavte! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. http://www.youtube.com/watch?v=5TXF3MhF0iE&list=RD5TXF3MhF0iE
    Magda

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně napsáno -- přeji hezké vzpomínání na ten lednový den tenkrát a ať dcera velká slaví veselé narozky 10.! : ) Zdraví z dáli E.

    OdpovědětVymazat

  9. Děti... někdy jsou trochu jako náplast na naše bolesti.

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní17.01.14 7:05

    Happy birthday, Stehýnko!

    OdpovědětVymazat
  11. Stehýnku hodně zdraví, štěstí a spoustu energie, aby mohlo dělat čest svému jménu. ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Holčičce všechno nejlepší, mamince taky:-) K těm dětem, mně moje malá, byly jí necelé čtyři roky, jednou pravila, poté, co jsem jí řekla, to jsem ráda, že tě mám!: Źe, maminko? Protože to by bylo hrozně smutné, kdyby člověk neměl někoho, kdo se mu chtěl narodit!
    To jsme rády, že se nám ty naše děti chtěly narodit:-).....
    Mějte se pěkně, Jarmila

    OdpovědětVymazat
  13. Posíláme od nás z Hané spoustu pozdravů k vám do kopců, zvláště pro Stehýnko...!

    OdpovědětVymazat

  14. Stehýnku všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  15. Všecko nejlepší, Stehýnko! (Bolest se musí přetlačit a Už jsem tady kdysi byl si budu pamatovat!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty mě zničíš a emocionálně vyždímeš:-))
    Ninu jsem (přiznávám) poznala, až když jsem poprvé viděla TAJNOSTI a už na ní ujíždím!
    (mimochodem, o tom nádherném prodavači z bazaru se mi zdál hambatý sen......vrrrrrrrrr)
    Magda

    OdpovědětVymazat
  17. Stehýnko, všechno dobré do všech dalších desítek, později případně i s mírou dvanáctek :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Preji krasny "narozeninovy" vikend a Stehýnku jen to nej,nej do dalsich let ♥

    OdpovědětVymazat
  19. krásné fotky, opožděně všechno nejlepší

    OdpovědětVymazat
  20. moc pěkně napsané – "Mami, já už jsem tady kdysi byl...." – kouzelné ...

    OdpovědětVymazat
  21. Juchůůůů, Stehýnko- Ať žiješ!!!!! Moc moc pozdravů posíláme na Kohouťák!!!
    P.S.: K. se sekl o den:)
    R. a spol.

    OdpovědětVymazat
  22. Jani oběma vám moc gratuluju! Stehýnkové slečně k tomu, že se ti chtěla narodit (moc pěkný!) A tobě že píšeš tak prima blog. Moc mě to tu baví!

    OdpovědětVymazat