středa 22. ledna 2014

Já taky!

B: "Co děláš, mami?!"  
Já: "Fotím si tady nějaké rozdělávky..." 
B: "Já taky...," žadoní a opatrně pokládá medvěda s příslušenstvím - její práce.
Ogárek: "Já takýýý...,"  huláká z jídelny, vybíhá a těsně vybírá zatáčku do kuchyně, s tajnou mapou v těsném závěsu. Skoro jako superman s tou jeho pláštěnou. Stihl to.
Já je chápu, když už jim to dalo tolik práce:-)
 Prostě akce Šicí stroj. "Já taky" jelo nonstop. Potřebovala jsem si jenom zalátat rifle a zatím si Stehýnko ušilo polštář...

...a Ogárek papírové řetězy (original od Bohdany/u Bohdany). Nic není nemožné, učím se furt:-)

21 komentářů:

  1. To jsou šikulové, kdepak, fotka nejvíc. Už degeneruji, vybírám přízi na pončo a říkám si: "kterou by vybrala Jana," a z šedé už mám šátek, není to tak jednoduché:).

    OdpovědětVymazat
  2. Fotka s šijícím Ogárkem je nej!

    OdpovědětVymazat
  3. Tajné mapy máme doma na každém druhém papíru :))).

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné ....a ty řetězy se mi moc líbí - jsou to šikulové......Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo!
    Když jsem byla malá a moje maminka šila něco na šicím stroji (většinou to byly nějaké správky z donucení), často se u toho tak vztekala, že by mě ani nenapadlo se k té strašné mašině přiblížit... :-) Stehýnko a Ogárek jsou úžasní!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj.
    tak nejako okolo som našla Tvoj blog....a asi už tu budem viac nakukovať
    jana

    OdpovědětVymazat
  7. jj, tvořící matka je prostě lákadlo. u nás je to totéž. :o)
    a ta raznice je super, můžu se zeptat, odkud ji máš, Jani? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tu:
      raznice
      Akurat máme průměr 2,5cm (ta menší), v e-shopu mají 3,8cm a 5cm. Ale dělá s snimi fakt prima. J.

      Vymazat
    2. Já mám tu střední. Můžeme udělat kolečkový dýchánek :-)))

      Vymazat
    3. Jupíííííííííííííííííí!

      Vymazat
  8. Úžasní ♥ my to neumíme tak pěkně zdokumentovat, ale prožíváme to stejně...

    OdpovědětVymazat
  9. To je pecka, ty Tvá kuřata! Jsou dobří a copak je to za rozdělávku? Vypadá to zajímací. Jsem moc zvědavá na konečný výsledek. A kuřátka zdravím a chválím, Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Neskutečná síla, jak jsou šikovný! Jak jste všichni šikovný :) Vždycky když sem vlezu, mám chuť tvořit a zkoušet nový věci (k narozeninám si budu přát šicí stroj a basta!) a už ani nevim, na co všechno jsem tu našla inspiraci... Když jsem na tvůj blog narazila prvně, najela jsem na začátek a četla a hltala a byla u toho jak u vytržení :) teď mám úplně stejný pocity, asi začnu opět od začátku a budu číst a hltat a nechat se inspirovat.. Díky :)
    PS: snad se konečně dokopu k tomu, abych milému upekla k svátku ten úžas soví dort..

    OdpovědětVymazat
  11. Jejda, jestli dobře vidím, opět pleteš Lace dvojmo? Máš můj hluboký obdiv:-)) Děti spolutvořící taky mám, nejraději mám větu v půl 7 večer : "Mami, já chci šít".....

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, příklady táhnou a Ty jsi příkladem nejen svým dětem, krásné dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  13. Šikulky, Benjamínek zatím nebyl připuštěn, tak aspoň pozoruje :-) Já bych Jů ke stroji nepustila, toho se zatím fakt bojím.

    Raznice je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  14. Jani fakt mě návštěvy u vás moc baví! A líbí se mi, jaká jsi tolerantní mutti! Já jsem taky v tomhle věku šila, lámala jsem jehly, máma mi vlastně pořád dokola nadávala (že jí lámu ty jehly), ale od strojě mě nikdy nevyhnala. Holka to jednou někam dotáhne (taková prima věta, ne?). Mno a asi bych strašně potřebovala tu kráječku koleček. Mám jednu, která se ale mega rychle otupila (čas, ten otupí i ostrý břit... ehm, dneska mi to nějak asociuje :))))) a navíc jsem po ránu samorozesmívací ...

    OdpovědětVymazat
  15. Dík. Si to tu budu číst dokola-la-la, až mne zas ta drobotina vytočí doběla-la-la.
    Úžasní, skvělí...jo vlastně! :-)))
    Též jste skvělí. Díky za Vás, J.

    OdpovědětVymazat
  16. Já taky se jmenovala kapela, ve které kdysi hrál můj muž :-D
    Koukám, že šikovnost je dědičná. Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat