čtvrtek 30. ledna 2014

Kompletace

Odhaduju, jak dlouho musel tento polštářový díl odpočívat v pytlíku. Můj tip je, že pochází někdy ze zahnizďovacího období v Kopřivnici, možná už jsem byla tou dobou na světě, nevim. To by házelo nějakých +-33 let do mínusu. Dobré vědět. Někdy věci, které rozděláme a nedokončíme, můžou dotáhnout ostatní třeba za třicet let. Klid.

Vzpomněla jsem si na Jeve a , jak s těmi kousky látek vždycky kouzlí. Mamka to měla podobně, většinou zpracovávala nějaké větší/menší kusy a točila tak dál látky, které už nikdo nechtěl a šly by nejspíš na hadry. To se mi líbí. Třeba kohoutí stopa na tom polštáři je ze tří částí. Plus šmírák, tedy.

A tehdy, když jsem dostala brněnský balíček od Katky s nejradostnější kapsičkou na celém širém světě? Už má ségru, jednobarevnou. Pochopila jsem, že v oblasti šití strojmo by bylo radno začít od píky, tak se momentálně specializuju na kapsičky. Těch není nikdy dost:-) Návod. Gumičková inspirace tady!
Tři sestry.

Život je takovej a jinej nebude - šijem proto, aby pletky měly ňuch-ňuch pelíšky:-)
Se srdcem od Lörijany!

11 komentářů:

  1. Jani, mám radost, kapsiček není nikdy dost, máš recht. A dík za gumičkovou inspiraci, to je žůžo, to musím brzy vyzkoušet, jen kdyby bylo více času u stroje, nevím jak ty to dáváš s dětmi, ale když jsem naposledy šila s Hynkem, oprava stroje stála 15stovek, tak nevím, to už se pak nevyplácí:-)) pa

    OdpovědětVymazat
  2. Děvče,ty jedeš (Katka taky) .Jehlice a stroje u vás nezahálí.

    OdpovědětVymazat
  3. ten polštář je suprovní, u nás by se asi jmenoval "sýsmen" - jakože "nasýsá" zpoza roha...
    hm, teď nevím, co je to za jazyk,
    ale toš.... šak....

    OdpovědětVymazat
  4. To je velká naděje :-) Chystáme se zbudovat růžové loubí, které si dědeček zakreslil do plánu před osmdesáti lety a nikdy nepostavil.
    Nosáč je výbornej :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Katko, hlavne dik Tobe, ja se k tomu stroji odhodlavala, ale furt mne to bralo tak jako dost sejdrem a nakonec vzdy skoncila v bezpeci klubicek:-) Tak jsem za tu Tvou kapsicku tak rada, ze ani nevis. Dik. Siju v noci, jinak to tu nejde. Pres den jen s detmi - jejich napady. J je megasic:-)))

    Kecko, za polstar velky dik. Mne se taky dost libi, uz jen pro tu jeho historii. Sysmen je dobrej, v původnim prispevku jsem mela i vetu - dobreho pomaly, jak se rika u nas na vsi - ale pak jsem to nejak smazla nebo co. Tak mne ta Vase veta dost potesila, nas sveta kraj proste nejde potlacit:-)

    Petko, nadeje for-ever! Ruzove loubi bude luxusni, tesim se moc. Drzim pesti, ale vubec se neobavam, ze byste to nedali. Jste nezmar:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vzor kohoutí stopa, jak jinak na Kohoutím vršku, milé, krásné, duchaplné, originální ...

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den Jano, náhodou jsem narazila na Váš blog a tak se mi líbí, že si to nemůžu nechat jen pro sebe :-). Krásné pletené a háčkované věci.... velmi inspirativní. Háčkovaný květinový šál jsem dělala už dvakrát a myslela si, že to stačí a když jsem viděla ty Vaše, mám chuť se do něj pustit znovu :-). Simona

    OdpovědětVymazat
  8. Ja cetla Kontemplace.... Ikdyz ta byla asi taky, ne? ;)

    Aj u nás sa říká nasýsat:)
    Terk

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůů borky jste, mamka aj dcerka, obdiv převeliký!!!! R.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný příspěvek :).

    OdpovědětVymazat