středa 8. ledna 2014

metr pade

 3 x metr pade světýlek už je smotáno v kumbále. Aspoň že ti ptáci zůstali na lustru, skřivánci na niti, tiší kámoši ze Sluníčka, něžně si tu vlají a hážou prima matoucí stíny po zemi. Benji a jeho foukací obsese by vydala na samostatný post. Veselé. Má super techniku fuku, precizně ji vypiloval nad všemi adventními svícny, co jsme jich mezi svátky obešli, boreček...

Po dlouhé době jsme vytáhli výtvarku, čas strávený doma se "díky" Ogárkově nemoci nafoukl do gigantických rozměrů. Masakr. Bylo třeba nasadit komplet léčbu Céčkem. Citron nejen v čaji/vitaminové bombě, ale taky citronová šťáva jako supertajný kreslící nástroj. To ticho doma, když Kuřata nahřívala papír nad plamínkem, skoro jako v noci (a bez chrápání). Ty vzdechy, když začala citronová kresba vystupovat! Ta panika, když se Stehýnku jeden papír vzňal! Výborné:-) Tématicky ještě Stehýnko jelo na vlně Vánoc/zimy, Ogárek se vyjadřuje celkem dost abstraktně i v běžném životě, proto ani citronova tajukresba nemohla být výjimkou. Ale tak jako žeru ty jeho obrazy životní, dost se mi líbil i ten citrusový a to dokonce tak, že jsem z dřevěného rámu vyšoupla nějaký letitý pikčr a dodala tam to jeho vysoké umění:-)

Někam mezi kytky a světlo. All I need is klid. Aspoň občas a aspoň na zdi. Ok, aspoň od metru pade směrem nahoru. To by mohlo klapnout. Lalala...

13 komentářů:

  1. Jani...veškeré mé klidové buňky začnou řvát, když někdo jde po češtině...takové to upasupa a dnešní emo ňuňánkovství....ale ten Tvůj PIKČR mě rozchechtal na maximum.
    Pikčrs (všimla sis inteligentního s značící množné číslo?) mého syna jsou po celém bytě, v lednici mám modelínové plíce žaludky...a místo autíček a jiných dětských motivů tu mám kostry vnitřnosti trmity atd
    (aspíci mají jako fáááááááááákt hustý pohled na umění:-)))) )
    Mám ráda to čtení, jak doma pácháte společné blbnutí.
    Ogárkovi se to povedlo a rámeček je FANTASTICKÝ!!!
    Kykyryký!
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vauuuuuuuuuuuuuu...Jani, teď jsem se dívala na Tvůj článek z 16.1.2011, kde je miminovská verze Stehýnkové dcéry - to je celý Benjí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Ale dokonale!!!!!!!!!!!!! Nehodíš nějaké fotky vedle sebe pro srovnání? (i Ogárkovo)
      Magda

      Vymazat
    2. http://rooster-hill.blogspot.cz/2011/02/rozdelavky.html
      A můžete nám, milá matko, vysvětlit a obhájit se před porotou, proč už v říjnu nevznikla fotka ročního kuřete numero tři s předchozími kuřaty z chovu č.1 a č.2?????????????????
      Aha?!
      No jistě, VŘSR byla v listopadu, tak proč se držet tak úzkoňaderně přesných termínů, ale už je NOVÝ ROK a to je neomluvitelné!
      Prosím, uděluji prostor k vyjádření!
      Magda:-))

      Vymazat
    3. Magdi, fakt dík za nakopnutí. Poupravuju motto - šťastně, statečně a sama-sobě-si:-)))

      Vymazat
  2. Ty máš prostě psací i výtvarný talent. Usmívám se tu. Musíme to taky vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jde kreslit i mlíkem, když tak. A nejlepší je to špejlí/uchošťourama...

      Vymazat
  3. Výtvarka výborná, já ty dětské dílka miluju tapetuju s nimi naše bílé stěny, laminuju a všelijak uchovávám. Ogárek je formát a ten Tvůj čechoostravskovalašskoengliš styl je exkluzivní "All I need is klid." Buenas noches, buenos dias ...Gracias por la punta de la música. M.

    OdpovědětVymazat
  4. ...klid od metru pade nahoru... :-D Tak ať je. Přeju hodně nadhledu.

    OdpovědětVymazat
  5. :-), jsem zvědavá na tu černou pletku!;-)

    OdpovědětVymazat
  6. taky jsem se maxi pobavila, úplně jsem vnímala to vzrušení vystupujících obrázků skrytých na papíře a objevující se tajemné šmouhy osvobozující zakletá obrázek...
    PS: klid není ani od metru padesáti, na mou duši

    OdpovědětVymazat
  7. To musíme vyzkoušet! A klid... I kdyby to mělo být jen těch pár okamžiků, kdy se papír nahřívá nad plamínkem... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ... krasne psani, krasne tvori a urcite i krasne cerne pletky.
    Jsem se zamilovala do cerne variace http://ittybittyblog.canalblog.com/archives/2013/11/08/28387376.html
    Co ty na to jako odbornik?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, ten pléd jsem zaregistrovala i na Rav., je krásný a líbí se mi moc (nicméně mám teď stopku na placený popisy, takže chvíli ještě odolám). Ať jde netopýrek hezky od jehlic a těším se na report! A děkuju!

      Vymazat