sobota 18. ledna 2014

Plná polní

I sbalila jsem foťák a tašku, Stehýnku kolobku, Benjimu kočár, pitivo (jak říkávala hošťálkovská babička), Slavie a vyrazili jsme na Okruh. Haleluja! Ven, ven, ven...

Člověk by neřekl, na jaké hovadinky je čas, má-li člověk v partě momentálně jen spícího ročního a bezúdržbovou desetiletou. Ještě teď se vzpamatovávám z toho poznání. Pro krátkodobou změnu dobrý. S Ogárkem lepší:-)
 ♥

Toliko z Vyhnálkova. A moc děkuju za přání k minulému. Přelouskáno (dvanáctka vysvětlena, Peťko!)

10 komentářů:

  1. Vidím, že taky pošmourno :-)) u nás se ani ten vzduch nehne....ale vyvětrat je třeba :-)) . Krásný večer

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně nás mám před očima, jak jsme vyráželi s takhle ověšeným kočárem... Díky za vysvětlivkový aparát :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Stehýnko má skvělý kolobrndostyl. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Větrná lehkost bytí žití...
    Werich navždy a jeho věta, že ŽIVOT MÁ PLNÉ KAPSY PŘEKVAPENÍ je můj energystart z každého maléru...
    Jen jestli nemám ty kapsy sakra děravý...
    Jdu si dát totální antiintelektuální filmový večer - Cestu z lesa. Dítě ve snech, já na víně...
    Tu lehkost žití teď mám už týden, nejde nevím proč TV a na co jsem pyšná, nechybí, víc času na povídání, na resty, na starí dývídý...
    Zase jsem Ti toulala po blogu a ráno je jasný, budíka a zkouknu při kofeinovém probuzení Čokoládu:-))
    Hmmmmmmm, ty Benjiho řasy, to bude jednou mrkačka na baby!
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. h-ch-k-r-d-t-n - starý!!!

      Vymazat
    2. Sníh nula, tráva jako na jaře, šedivo stejně jako u nás. Stehýnka pěkně baletí :-)

      Vymazat
    3. Anonymní19.01.14 0:30

      A popůlnočně skoro ranní Psssssssssss. dodatek - s lehkou závistí(? - jo!), jak se do céry vlasti díváš jak do zrcadla...je Ti neuvěřitelně podobná!
      To moje mládě je mimomateřský vzhled - ale ta povaha, ojoj...
      Magda
      Pssssssss. dodatek druhý - mládě bylo ochuzené o to, že jsem mu chtěla v pupíkovském období pouštět moje srdeční songy, že to prej mláďata pak poznají. Jenže tehdejší pantáta rozbil věž a nějak se sama neopravila. A synek své prořvané noci někdy občas a málokdy ustával, když ležel na mě a já mu odmala plácala do zádíček v rytmu srdce buch buch---buch buch...to je snad první prenatální audio....a protože byl odmala jiný, což nám pak odlejstrovali i odborníci, házel těžké věty, hned jak rozvíjel věty - a jednou jsem mu zase plácala ten zádový blues buch buch - buch buch...a padla věta:"Tuhle písničku znám, znáš jinou?"
      Vzpoměla jsem si na to až později po Tvém psaní o Ogárkovi. Mám to po lístkách napsané.
      Ps. třetí - Cesta do lesa - jako moooc fajn:-)))
      Tatínek bejvalej hajnej, a já mám hnojárnu. A jak kdysi moudrej pán pravil, že dcéry hledají v chlapovi svýho tátu, je fakt, že já byla odmala na Kratinu Kanyzu...a pak prostě na fousatý:-))
      Krásnou neděli na Vršek!
      Magda

      Vymazat
  5. Taky jsme včera vyrazili jen se dvěma kousky po lesní cestě. Malá nadšená, bláto všude. Já moc ne. A stejně mi pořád neseděl počet dětí...Mějte se hezky! Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Takhle nějak si představuju vojáka v plný polní:)

    OdpovědětVymazat
  7. ...počasí takovým Tour přeje, hned bych šla s vámi ♥ M.

    OdpovědětVymazat