pátek 3. ledna 2014

Soledad

Když jsem před časem viděla u Stassy její post o svetru Soledad, bylo mi jasné, že ho jednou upletu pro Ogárka. Na podzimní narozky jsem to nestihla, Vánoce klaply. Gut. Hladký žerzej kombinovaný s rafinovanými proplétačkami po stranách a v předních liniích raglánu mne dost bavil. Vivat Stassy! Vivat Ravelry!
 
Technické parametry:
Popis: Soledad (Annika Barranti) - na Ravelry zde
Použitá příze: Drops Karisma (odstíny 52 a 53)
Jehlice: 3,5mm a 4mm
Velikost: 6let (Ogárkovi jsou čtyři, ale padne. Hlavní jsou totiž záda v teple a rukávy raději k zahnutí - mama deformace) Velké významné plus za ten lodičkový výstřih. Ogárek těžce nese cokoliv ke krku, takže spokojenost bezmezná...

(Hroch už je z loňska, ale kámoš furt.)

Chachá!

16 komentářů:

  1. Tak ten nemá chybu!!! Krásný!!!

    OdpovědětVymazat
  2. jani nemají chybu, všichni tři, svetr, Ogárek i méda Beda! Já pletla snad před třiceti lety, tuhle jsem tu zkkoušela patent a než jen přišla na to, jak nahodit okka na jehlici...no smála by ses. budu muset letos trochu opaovat...i to pletení! Mějte se všichni moc hezky..jestli víš nějaký odkaz na základy pletení, mohla bys mi ho prosím poslat?Děkuji Ti moc Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, tady něco možná najdete http://www.rucniprace.cz/p_technika.php
      Tereza

      Vymazat
    2. Děkuji moc, jdu se tam podívat.

      Vymazat
  3. No ten je! Nádhera nááádhera!!

    OdpovědětVymazat
  4. Aaaah, mé srdce jásá, je parádní. Já věděla, že nezklameš. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Je nádherný. Já se snad dokopu k tomu, abych si návod přeložila a taky takový upletla těm mým dvěma zlatíčkům.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnej chalan v krásnym svetru! Bomba!

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda! A Ogárek je kus :-)

    OdpovědětVymazat
  8. nádherný svetr, moc mu to sluší.

    OdpovědětVymazat
  9. Tead pani! Máte můj obdiv největší! mně se teda děsně líbí i barvově a hned jsem ráda za ten okaz na e-shop. Ukládám si ho hned vedle e-banikingu. Přeju všechno dobré do nového roku a těším se na kohoutí inspiraci v mé šťastné čtrnáctce ... ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím a mávám, ten usmátý ogárek mě úplně učaroval, jedinečná kombinace máma a táty. Svetr je ovšem také parádní, barevná kombinace super a krucánků není nikdy dost :-) Navrch ho jistě zdědí brácha což je falší přidaná odnota. Tak, ať na Kohoutím vršku jehlice pěkně cinkají i dál ...M.

    OdpovědětVymazat
  11. krásný chlapec v krásném svetérku ... ;-) prďácké

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten je úžasný:-) Krásně jednoduchých svetrů není nikdy dost.....moc se mně líbí barevná kombinace a
    ta radost v očích Ogárka - ta mně zvedla náladu, díky!

    OdpovědětVymazat