sobota 15. února 2014

Ňuch.

 Před chvílí jsem se s dětmi vrátila z Brna. Navzdory nejistotám posledních dnů jsem klidná a vyrovnaná jako už dlouho ne. Na otočku po okreskách, tam přes Buchláky, zpátky Kroměříž, jako když jsme jezdili za babičkou do Židenic. Dávno. Dálnici jsem ignorovala. Potřebovala jsem si připomenout ten pocit z dětství - občas zastavit, dát kafe na benzince a taky pár koleček kolem auta. Bonpary! Ony ty dálnice jsou občas naprd, zvláště pak ty životní. Hlavně nepřibržďovat. Výpadovka.
 
 Adélka pětidenní, Láska nebeská. Zázrak.
Dobrou.

16 komentářů:

  1. Opravdu nádherný zázrak, podle fotek je Adélka na bratra hodně podobná. Fascinují mě tady ty proměny z táty na dceru, matky na syna. Okresky chápu, sama mám pocit, že pěkně kličkuju. Dneska jsem si tak na Amstronga vzpoměla (kolem poledne) a na bratra myslím, vždycky, když zahlédnu těch pět barevných kruhů...pěknů nedělku do Vyhnálkova přeju.

    OdpovědětVymazat
  2. jůů, náádherný miminko...krása...

    OdpovědětVymazat
  3. Jé ta je , ale maličkatá :-)
    Strašně to totiž letí , každý den je znát!
    Našemu Šímovi jsou už skoro 3 měsíce a už mi příjde strašně veliký!
    Užívám si každičký okamžik, i když ne vždy je euchuchu, ale uvědomuji si stále více ten zázrak!
    Užívejte a moc zdravím na Kohouťák!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, bude líp, uvidíš! To k tomu začátku, každá situace nás šoupne někam dál,... a Adélka je k zulíbání no prostě nuch. A má od Tebe i spinkací vílu, koukám! Měj se krásně a dnes naposledy u mne dárkování, tak si pospěš, večer losuji! Mávám na vršek M.

    OdpovědětVymazat
  5. Drobeček. :-) Jaké má dlouhé prstíky...

    OdpovědětVymazat
  6. jej drobcek malicky... drzte sa...a vela zdravicka prajem...pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Jani posílám energetickou konfederační nálož, jak to tu tak vidím. A moc se mi líbí, že taky existuje nějakej člověk co ignoruje dálnice. A Bonpary! To je věc teda ...! Přeju příjemnou neděli a vůbec vůkol.

    OdpovědětVymazat
  8. Taková mladá a tak moudrá...
    Adělka je opravdu kouzelná Jani!
    Přeji hezkou neděli všem u vás. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ňuch. A srdíčkový horní rtík...ňuch na miliontou...chybí mi ta mimivůně...
    Magda

    OdpovědětVymazat
  10. moc gratuluji k andelickovi :) je krasna!!

    OdpovědětVymazat
  11. no jéje. páni!!! nemám slov!!! "chvilku" se tu člověk neukáže a pak takové krásné převapení. gratuluju ze srdce a přeji vše dobré. jen dobré. ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jaký krásný maličkatý drobínek......tak hodně štěstí!!! R.
    PS.:...a nám se pomalu blíží konec šestinedělí, tak se těšíme!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ách, je přenádherná. Gratuluji a přeji jen samé krásné dny plné štěstí a zdraví.

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní22.02.14 7:39

    Ňuch, nemá slov. Jo, a vyšlo jim to dost stejně jak před 2 lety, že? Mí kluci jsou o tři roky a jeden den. Navíc ten den je podle mých výpočtů z přestupného roku:) zdravím pana doktora, který mi pomohl napravit břicho po těch velkých klucích:) Břicho drží:) Therreska

    OdpovědětVymazat
  15. Děkujeme za přání, rodiče mají link a istoistě k nim Vaše přání doputují.

    Therresko, holky jsou 11dnů a jsou fakt úžasné. Za břicho jsem ráda a pokud jste to Vy, jak jste šli na bezinky a odnesly to softshellky, tak to fakt sorry:-)))

    OdpovědětVymazat