úterý 4. února 2014

Králičí

Jeden odhopkal, druhý přihopkal.

Ťápo, tu nejsladší a nejšťavnatější mrkev & lány zelené jeteliny v těch věčných lovištích přejem!

A Pondělí, dík. Je to teď ten nejtalismánkovatější Stehýnčin talismánek:-)

10 komentářů:

  1. To je panečku výměna, jeden hezčí kousek než druhý!

    OdpovědětVymazat
  2. Ať je tomu, co odhopkal, v lovištích věčných sladce...
    Ten běloušek od Pondělíčka je překrásnej!
    A ta fotka v metru! Už jsem nad ní ochichala u Pondělí. Dostávaj mě barvy. Hořčice v hořčici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ten vypínač! Kulatej, můj sen:-).

      Vymazat
  3. Ťapko, ať je Ti dobře, kdekoliv... ♥
    Máváme na Kohoutí vršek!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné propojení.
    PS: Já mám antisplínovou tuhle: http://www.youtube.com/watch?v=phEsu1-lXGQ
    Má to teda okatě i v názvu, ale je to moje ♥ záležitost.

    OdpovědětVymazat
  5. I moje Tánička čubinka už je za duhovým mostem, tak už si tam tapká i Tapka. Mávám do dály a furt pletu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybí mi tam "k",ta klávesnice, ach jo.Nebo že by to byly prsty???

      Vymazat
  6. Ťapoška je mi líto, dovezu Vám na jaro nějakého náhradníka, za pár dní by jsme měli mít první mimi králíčky :-)
    Dušu v péři přeju M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ajéje:( U nás nápodobně.....odešel Sašínek (potkan:) ..smuténka veliká......Zdravíme!!! Ať to rychle přebolí........R. a spol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni se domluvili, hlodavci jedni...
      Bude náhradník?! U nás asi bílá myš, čeče:-))

      Vymazat