úterý 25. února 2014

Odříkaného chleba

 největší pytlík. Klasika.

Pokaždé, když na praxi/ve škole najel nějaký chlapeček na téma dinosauři, oléval mne smrtelný pot. Vážně. Jakoby se mnou někdo chtěl rozebírat chemické vzorce nebo na mne mluvil esperantem a přitom předpokládal, že mu samozřejmě musím rozumět. Mohla jsem se třeba tvářit vstřícně a zapáleně, každopádně jsem byla úplně mimo mísu.

Život to ale zase tak hezky vypointoval, šprýmař jeden, že ve Vyhnálkově (dost možná v celém zlínském kraji) nenajdete radikálnějšího dinofanatika. Ogárku, Tě žeru. A děkuju. A studuju svižně a hbitě, jako když pachycephalosaurus ocáskem mrská. Nebo zrovna tady Magyarosaurus. Rozhodně ale ne Ankylosaurus, ten tam má totiž palici, kdyby jste náhodou nevěděli.

PS: Tohle je čistě podpůrný post pro všecky matky, které do toho triasu/jury/křídy spadly tak trochu proti své vůli, ale chtějí to ustát s lehkostí matkám vlastní. Knihy nám už rukama prošly všeliké, každopádně tyto kartičky se nám osvědčily nejvíc. Nas ne dogonyat!!

Zdraví parta hic. Svítí!

13 komentářů:

  1. :-D Směju se tu. Výborně napsané/nafocené, od pytlíku až po fosforeskující partičku.
    Tohle k nám (zatím?) nedošlo, ale nuceně se stávám odborníkem přes auta.

    OdpovědětVymazat
  2. :)) já to mám s vetšinou chlapeckých témat - bakugani, hero factory atd - to s tím potem ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež sa usmievam popod fúz:), vtipne napísané! U nás tiež teraz len autáááá...

    OdpovědětVymazat
  4. Se taky směju....ale Ogárkovi se tento trénink specializace na jednu problematiku do života jistě bude hodit:-))

    OdpovědětVymazat
  5. heh :) milé :) fotografie aj text :)

    pozývam na súťaž: TU

    OdpovědětVymazat
  6. Pche, já už znám i kronosaura, který rodil živá mláďata a ne vejce.
    PCHE NA KOPEČEK!!!
    Ogárku, modří vědí, viď?
    Magda

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní sbírka! Já byla jako malá taky dinonadšenec a jednoho toho svítícího jsem si z nostalgie koupila v Dinoparku před pár lety:))

    OdpovědětVymazat
  8. my už naštěstí tuhle etapu máme za sebou, ale už je to snad i patnáct let!!!
    výstava pohyblivých dinosaurů v Brně, knížky, hračky.... ještě, že toho nebylo tolik
    prostě dinosauři v proudu času

    OdpovědětVymazat
  9. :-)) dinosaury taky nemusím, naštěstí mým hochům k srdci nepřirostli, tak mám kliku:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé... Pridávam sa k zástupu tých, čo nás (našťastie ;) ) dinománia obišla. Teda nie celkom, ale nikdy som nebola nútená vedieť podrobnosti o Magyarosaurovi.
    Mimochodom - až do dnes som vôbec netušila, že niečo také ako Magyarosaurus existovalo. Naozaj je jeho názov odvodený od Maďarska? Alebo si to len vymýšľam? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magyosarus žil na území dnešního Rumunska, jeden z mála Evropanů mezi všemi těmi Kanaďany/USAny:-)

      Vymazat
  11. jůů, to by mě zničilo:-P

    OdpovědětVymazat
  12. Jednoho kamrád se malý syn zeptal: Tati, a když jsi byl malý, to ještě žili dinosauři?
    :-D
    Mějte se pěkně! J.S.

    OdpovědětVymazat