středa 5. února 2014

Z kůže krokodýlí (jakože)

Když už Klárka psala o bublinkách  - toto využití znáte?! Hohoho...

Naše oblíbená publikace opět v akci. Mmch - kdo ji ještě nemáte, doporučuju zas a znova. Naprostá pecka pro děti a další hravé, k dostání třeba tuto.

 Technika jednoduchá na pomůcky i provedení - taška, barvy, bublinková folie, fixy, pomocný papír a hubka na tupování. Zbytek už zvládnou děcka samy. Fakt. Ozkoušeno.

Oční a pedikúra. I to zvíře je schopnější než já. Ale na očního už mám aspoň číslo!

Ještě měl mít šupiny flitrové, ale nakonec vzal Krokouš roha dřív, než jsem se odhodlala. Taky dobře:-) A jen skromný dotaz na okraj, když už je to tady dneska takové zvířecí okénko - čistě teoreticky - neválí se doma někomu nevyužitý starý pavouk na celé housle? Za případné echo srdečné díky. J.

25 komentářů:

  1. Tak to je celý Kohoutí vrch...Z "obyčejného" vykouzlit neobyčejné.
    Zdravím do dálek,B.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krokouš je teda luxusní kousek na kabelku! Na tak kvalitní kůži se nezmůžou ani Rothschildové:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super nápad. Zrovna dnes jsem si říkala, že musím k tobě nakouknout pro tvořící inspiraci, abychom měli nějakou náplň a tohle jako šité na míru. Jen musím najít nějaké bublinky.

    OdpovědětVymazat
  4. Bublinky by byly! Díky za inspiraci i tip na knihu. Někdy se mi fantazie nedostává! Že by vznikla nová podložka pod misku? Želví krunýř by taky šel...

    OdpovědětVymazat
  5. Týý jo... no to je opravdu supr nápad:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Jani Krokouš je vážně prima! Akorát teda ... jsem uplně mimo pavoučí misku s těma celejma houslema. Celý housle jsem pochopila, ale to pavoučí ee. Buď jsem debil a nebo ještě spím ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, myslim, že nejsi debil, jen asi prostě nehraješ na housle... :-) Pavouk je takové to udělátko, aby housle dobře držely pod krkem.

      Vymazat
    2. Jeve, Pondělí má pravdu, nejsi debil, fakt...:-)
      Pavouk neboli ramenní opěrka neboli pavouk obrázkový.
      Já to tam nechtěla moc rozepisovat s tím, že potenciální zvěstovatel dobré zprávy bude mít s houslemi třeba co do činění, takže vysvětlivek netřeba. No, jsou tu:-)

      Pondělí, dyk. Jsem brzda.

      Vymazat
    3. Kuju vám oběma, dámy. A to mám kolem sebe muzikantů celý rej. Asi to bude tím, že houslistku y nám jenom jednu, zatímco doma se mi opírá kontrabas a čelíčko, tak k houslistce to mám daleko ...ale teď už jsem zasejc chytřejší, mno ...

      Vymazat
  7. Parádny nápad a skvelý krokodíl.
    Pavúk sa nám doma nepovaľuje. Kedysi sa, ale už nie. Aspoň o tom neviem.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten teda je!!! Krokodýla mám(e) v plánu od té doby, co máme knížku, nějak na něl ale ještě nedošlo:)))) Zdravíme Kohouťák!!! R.

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem neprahla po kabelce z krokodýla, ale tomuhle se odolat fakt nedá. Jdu zapátrat po bublinkovce :)

    OdpovědětVymazat
  10. ...havěti máme doma dost, ale pavouka na housle nee. Já akutně sháním židličku ke klavíru a metronom :-)) Krokodýl ten by byl, halo, halo proč je krokodýlů málo...už také marodíme, tak se ta izolace malinko podepisuje. Bublinky "můžu" nikdy neodolám, syslím celé hromady a za tip na ty designově užitkové děkuji. ZdravíM.

    OdpovědětVymazat
  11. Krokodýl naprosto skvělej! Asi bublinky vyvětráme a taky se poohlídneme po té šikovné knize... Pavouka mám, ale sama ho občas ještě využiju. :-)
    A po dvou letech návštěv u očního s holčičkama jsem se objednala taky - jak mi holky vždycky seděj na klíně, když čtou z té svítící tabule, zjistila jsem, že já na té tabuli nepřečtu ani čtvrtý řádek od spoda... :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jó...skvělá knížka - jedna z nejlepších pro děti na tvoření♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jano, přijali by Stehýnko a Ogárek zakázku na výrobu ještě jedné takové tašky? Zaplatím, vyměním... co budou chtít. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuřata jsou ready, Zuzu:-) Chcete tam ty flitry? A do emila adresu, jestli můžu prosit:-)

      Vymazat
    2. Jásám a píšu... :-)

      Vymazat
  14. Teda, to by mě nenapadlo :-) Takovouhle tašku bych nosila hned ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Paráda a já nadšeně tleskám. Mimochodem já si bublinkuju dodnes, je to luxusní relax. to praskáníčko:-)
    Jinak co se týče nápadů, u nás je klenotem toto:http://www.livre.cz/kniha/zabavne-vytvarne-napady_77242/
    Kdysi jsem ji zahlédla na Barevném světě a bylo jasno.
    Perlička k tomu, kniha zaplacena objednána, přišel balík, já ho nechala být (asi tak 2 dny) nerozbalený a vrhla se na něj až pár hodin před oslavou narozenin. Šok. Držela jsem Atlas světa. Normálně jsem začala ronit ty krokouší slzy. Tak jsem se podívala na doručák, zjistila tam jméno a mobil a ano, druhá paní měla naší knížku a že už ji vrátila. No nakonec jsme správnou dostali a Kuba exceluje pomalu obden.
    Zrovna nejnovější nám visí po klikách pohyblivé housenky a jako těžítko je zezadu přilepená tvrdá česká měna dvojkačka - takže mi byt stoupl v ceně.
    Jdu lovit bubliny. A už nezdržuj, pracuji na dárku 0 105. O 106 nemohu, neb ještě pracuji a starám se o dítě. Páááááááá Magda

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den, je milé, když si tak člověk brouzdá po blozích o šití a najednou narazí na "vlastní knihu". Jsem ráda, že se líbí a přináší vám inspiraci :) S pozdravem Radka Rubešová

    OdpovědětVymazat
  17. jsem ráda že jsem na Váš blog narazila, protože jste první kdo píše z mého okolí, teda jste alespoň první kde jsem to poznala :-) a musím říct že je tuvelmi hezky :))

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Jani, taška se vám opravdu povedla. Knihu jsem si hend objednala, ani u nas není inspirace nikdy dost. Krásný den vám všem. Lucie

    OdpovědětVymazat
  19. Janičko, to je nádhera ..... ten krokouš je úžasný ..... děkuju za inspiraci .... Marki

    OdpovědětVymazat
  20. Dobré odpo ledne, defragmentuju byt našla jsem 8 kousků časopisu Tvořivý Amos, nechcete je pro děti? Třeba udělají radost a je mi líto je vyhodit...

    OdpovědětVymazat