čtvrtek 27. března 2014

Bože, to je hodin

 (sorry, ale nemůžu se toho jara nabažit)

5 komentářů:

  1. Babiččina oblíbená věta. Jara se nejde nabažit, je to neskutečná podívaná. My co máme rýmu v každé dutině hlavy se kocháme, krásou přírody odjinud. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. jj .. včera jsem na nové zahrádce zasadila první trvalky ... vidíš .. ani jsem si je nevyfotila .. a dnes jsem tam dotáhla jednu přeživší balkonovku ... je krásné mít jaro 5 minut od domu na "vlastní" zahrádce ... na podzim jsme zasadili 3 stromky a všechny začínají pučet ... krása ...

    holky vykopávaly trávu z pískoviště, hrály na cukrárnu, na iglú ... jj má smysl tam na ten zelený kus čehosi chodit ...

    OdpovědětVymazat
  3. ano ano...jaro je prostě slast...jsme byli včéra u naší maringotky a sázeli saláty a stavěli teepee a čichali k fialkám no a vůbec...takže se taky vrhneme na lapač!!!dík za zprostředkování návodu:)

    na bílé králíky se chystám, už mám "dřevěné špalíčkové"...bože bože, já určitě přijdu pozdě...tak snad za dvě hodiny se vypravíme!

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, člověk koukne z okna, rozkvetlé stromy, kytky kam se podíváš, tulipány, narcisy, ....
    Ale stejně je to na mě letos nějak brzo :o)

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné fotky...příjemný blog..krásnou neděli a slunce v duši...Věrka

    OdpovědětVymazat