neděle 23. března 2014

Čas jít dál

 Třeba do háje. Vlčnovského.

 Lýkovec jedovatý/Ogárek T-rexový (dva drápy!).

 Ladoňka dvoulistá chlumí/Odpadlík kmenový.


 Hvězdnatec zubatý/Hvězdná parta hic.
Istěže.
Jaro!

14 komentářů:

  1. Wow, Benji strašně rychle roste, suprová parta. Uživejte jaro až do morku kostí...těšíme se. M.

    OdpovědětVymazat
  2. krásné záběry, ten poslední nejkrásnější :) Jana

    OdpovědětVymazat
  3. já z nich zase teču ... ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne deti!Taky mam doma trojku , k nezaplaceni te radosti :)
    Uzivejte jaro a diky za tenhle blog pokazde pohladi ,naladi.

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsi začala písmenem Č...bude také...jednak jako díky, že ses nám ukázala, že jsi ukázala ta panoramata a! nádherná díťata - to se pozná výroba z lásky.
    Doufám, že jsi četla v den D email a tady malý bonbonek na polštář:

    Často a rád se nořím do vzpomínek
    Čistých jak kapky červencových ros
    Čaroděj čas ať roztáčí svůj mlýnek
    Člověk jen láskou volí si svůj los...
    (můj milovaný Miloň Čepelka)

    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím tu vtisknutou podobu do dětí, mám pocit, že Benji Tě má v očích ještě víc než Stehýnková...ze mě ten můj pišiškvor nemá nic...
      Magda

      Vymazat
    2. Magdi, moc děkuju za básničku, už ji mám přepsanou, občas zklidní, občas dojme, krásná.
      Písnu na mail, jen co naberu síly. Díky Ti, zlatá jsi. J.

      Vymazat
  6. Wow, Jani, ta poslední fotka, ta se vryje....

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasná krajina, úžasné děti ... skoro jako přes kopírák :) P.S.: mám to tu moc ráda. Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní25.03.14 9:41

    Ty děti pořád jedí a rostou... Nejen ty moje, koukám... Krásné jaro! Mějte se pěkně, J.

    OdpovědětVymazat
  9. Všichni tři jsou krásní. Ale Ogárek... obzvlášť na té poslední fotce... ten je opravdu povedený.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju - děkuju - děkuju.
    Za čas - děti - vás.
    Opatrujte se a užijte jarooo!! :-)

    OdpovědětVymazat