úterý 25. března 2014

Šeřík und comp.

 
 Letošní prazvláštní zima mi dala fakt kartáč. Nikdy jsem se nenechala rozhodit počasím, ale toto letošní šedo-pseudo-zimní cosi dokázalo vyšťavit. Úniky ven jsou logickým vyústěním, absťák po prostoru, po vzduchu, po světě, po životě. Čtyři stěny na mne padají, Slunko, dík, že chápeš. Prosím, potřebuju Tě teď neskutečně...

 Čerstvě doběhla. Já ty jejich lapače fakt žeru:-)

 Zácvik!

 Jaro je prostě nejvíc. Dějí se zázraky. Aspoň na to teda pořád věřím.

13 komentářů:

  1. Nechtěla by stehýnko udělat (jako se mnou) handmade výměnu? Já ty její tvořivé kreace neskutečně žeru...
    Ale kdyby ne, tak je radost se na to i jen dívat:). Šikovné děti máš...
    Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, tak prej jo:-) Je to z keramiky, nevadí? A šikovné jsou, to jo, mnohdy sama nechápu.
      Ozvi se když tak na cerny.kafe@gmail.com
      Dík, J.

      Vymazat
    2. Psala jsem, ale nic. Ale hlásím, poslední dodělávky a mohu poslat!

      Vymazat
  2. Mám to s letošní zimou velmi podobně, taky bych se nejraději rozletěla ven :). Lapač je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani bude líp, věř mi. Taky nemám zrovna nějak štastné období. A ta pidi mini sova pod černou kočkou, ta je. A lapač bych si měla udělat, blbě nějak spím. jen nevím z čeho udělat ten kruh...poradíš. I když Stehýnko ho mám z kartonu asi nebo se mýlím? Zajímalo by mne jak tam dostala ty kamínky, jsou návázané? To je zase otázek co? Jani mávám Vám všem , drž se a nesmutni už. jaro Tě posílí! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli můžu - nejlepší inspirací ke tvoření je nedostatek materiálu a k vynálezům lenost - za tím si stojím:-))))
      Já kdysi použila staré kolečko z vyšívání.
      Magda

      Vymazat
  4. Vidím, že jaro u vás je ještě o krok napřed. Nějak se taky nemůžu sluníčka nabažit - jakmile svítí, hned otvírám okna a rozhrnuju záclony. A mířím ven, zimní deprese bylo dost. Jen nevím, jestli ji trochu nenahradila jarní únava... Báječný záznam!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani jak rozumím:..dneska jsme vyběhli do šediva s deštíkem, ale nakonec i u nás si punťa dal říct...potěšení na mé straně :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, taky si připadám nějaká nevymrznutá, jak ta příroda, mráz mi hrozně chybí...... ale slunce je velký lékař, zrovna jsme doma s virozou, ale naštěstí máme okna. Člověk to musí vidět pozitivně. A kluci už jsou schopní být chvíli doma sami, tak můžem s Hýnou na chvilku ven:-)Ať je dobře!
    K

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, naprosto chápu, mám to stejně. Shodly jsme se doma, že tato zima nebyla vůbec odpočinková, byla náročná na neustálé všelijakosti. Tím, jak nemrzlo tak se venek ani vnitřek nevyčistil od neřádů, tak jak by měl, ale slunko a světlo má skvělé účinky, zažene všecky zimní chmury, je třeba to pokorně přijmout, tak jak to je a moc se v tom nebabrat, užívejte jaro plnými doušky ♥ Čauki Mňauki ♥ něco pro celou bandu https://www.youtube.com/watch?v=KOVOJGoCCGw

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, Katka to napsala přesně, "nevymrznutá"... Nechci si stěžovat na počasí, ale ten mráz v zimě mi letos taky chyběl - a asi pořád chybí - tím ho tedy teď už nevolám! :-)
    Ať vám tam u vás svítí!

    OdpovědětVymazat
  9. Ola Jani .. Ano tato zima byla plná napětí a očekávání a nic ... zklamání tuze ... naštěstí jsme s dětmi stihly 2x vyjet za sněhem lyžovat, ale u nás u domu prostě šedivo a smutno. Se slunkem a trochou tepla začala rozkvétat poupátka a prvn kvítka na naší zahrádce ... nastal čas tvoření a bytí zas jinak ...

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno jsem pozorně přečetla. Velmi pozorně. Tato zima byla asi fakt na palici, jaro to vytrhlo, takže je momentálně (nejen můj) superhero numero uno. Vivat!
    Užijme si ho. Čerpat je třeba, tiše a hluboce, dostala jsem dobrej signál, ubrat plyn a trochu se hýčkat. Těžká lekce, kterou, pevně věřím, pochopím a vyberu.

    Myslím na Vás všecky, ať to brzo hodíme zase do pohody. Opatrujte se, J.
    A děkuju!

    OdpovědětVymazat