středa 30. dubna 2014

Nové starty

 Prostě tatar z české vrby. Recyklační, žádné jedno použití. Z těchto tatarů budou jednou statné vrby a Ogárek se svými vnuky bude na Velikonoce chodit a plést, vzpomínat a těšit se a hlavně mrskat, aby jim ženský neuschly a byly dlouho zdrávy.

Zahrada už jede. Myslím, že psychoterapeutické ordinace by měly být outdoorové. Nemám s nimi zatím žádnou zkušenost, ale soudě dle blahodárných účinků na mně samé bych si třeba i tipla, že by to mohlo fungovat. Zjara určitě.

České/japonské květy. Katko, dík za inspiraci, již brzy si obdarovaná dušenka z nejbližších zachrochtá blahem, vím jistě. Strašně dlouho jsem teď na háčky-čárky nešáhla. Dnešek to snad zlomí a ukončením dlouhodobých obav a strachů se zase budou klubka odvíjet jedna radost. Musím vymyslet, co a jak dál. Z mamčina odkazu o štěstí a statečnosti je teď potřeba dost zamakat na té statečnosti, aby štěstí plynulo zas tak nějak samozřejmě. Rozseknout to.

A ucho! Bo nakopávačka.

11 komentářů:

  1. Psychoterapeutickým účinkům zdar!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím pěsti, Jani, šál vypadá nádherně, úplně mi to vyvolalo všechny ty pocity, když jsme ho dělala....krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. Jano, přeju Vám hlavu vzhůru, nikoli ruce vzhůru, nebo dokonce všechny děti vzhůru (v tuhle domu :-D)! Držte se! Nové začátky určitě povedou ke šťastným koncům, uvidíte :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kolik strachu sis musela prožít....jsem moc, moc ráda, že jsi zpátky. Raduju se s Tebou. Mám Tě moc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, nadechni se, nasaj ten čerstvý vzduch každé ráno.
    Pohlazení po duši ju.

    Vrběnky u nás také ve vodičce ... a šál je ňuňu ...Bude tuze krásný.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani .. a ta má příze na Trillianu je mi tuze příjemná ... Je lehká a přitom hřejivá.

    OdpovědětVymazat
  7. Květy krásné, všechno krásné.
    Multifunkční ubytovací zařízení pro žížaly mi připomíná hrátky mého bratra, když jsme byli děti...
    Jsem ráda za každý příspěvek, za každou fotku od tebe, vyhlížím denně.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, objímám Tě na dálku a myslím na tebe moc! Dnes je první májový, užij si ho, jak nejlépe dovedeš i s prtaty. Díky za mail a odkazy, ale na svetr nyní nemám čas. Vrhnu se na něj až po 15. letím tam k nám se nadýchat toho správného jara! Japonské květy šál mne vždy dostane na Tých fotkách, kromě statečnosti jsi ještě šikovná a "nej" máma taky! Mávám na vršek Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. ... v průtoku času
    jsme jen mžik.
    Tak na tvou krásu!
    Za tvůj vzlyk
    můj dík...........
    Miloň Čepelka

    Má milá, ty jsi krásná ženská, moje virtuální ale i tak fyzicky ztělesněná Anna Urbanová!
    Chyběla jsi a x byl email smazán...moc přeju sílu!!!!!!
    U nás prší a já miluju déš´t a dneska si navíc i alibisticky mnu ruce, že můžu koukat na Smrt krásných srnců. I to je film o síle.
    Nejsi sama.
    Magda

    OdpovědětVymazat
  10. Ano-ano, hlavu vzhůru a postavit se do pozoru, žádný hrb a žádné splíny a zvesela dál.
    Pořešit pár věcí z kdysi a z teď, každopádně skutečnost, že to mám ve svých rukou je momentálně velmi osvobozující.
    Děkuju Vám a taky za Vás, zlaté jste. Dík, J.

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, hodně síly! Ať už řešíš cokoliv... (jen ráda čtu, že to máš ve svých rukou)

    OdpovědětVymazat