čtvrtek 15. května 2014

Japonský na Světín

Poslední fotky mám z vypínání, pak už byl čas jen na balení a předávku. Japonské květy pro Júřu, vzácnou blízkou, která nikdy nenechá nikoho padnout. Neskutečná.

Technické parametry:
Použitá příze: Drops Delight 10
Spotřeba: 6klubek
Háček: 2,5mm
Rozměry: délka - max. 175cm, min. 140cm, šířka 45cm
Počet květů: 80 (14 - 18 v pěti řadách)
Použitý popis: zde
Časová náročnost: 6týdnů po chvilkách, se značnými pauzami tentokrát

Kači, Tobě ještě jednou velký dík za inspiraci!!

Spešl Júřina oblíbená, tak ať žije(m)!

17 komentářů:

  1. Krásný šál a krásné barvy!

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherný! Jůřa je šťastná žena. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. To je taková krása.....

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný... ať žije Jůřa!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, nádherný! A ty fotky na borovici jsou geniální.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím na vršek.....nakukuji pravidelně....jen slůvkem nezavadím....tak dneska napravuji....bo, docela by se mi kytička hodila na doplnění na pléd. Dostala se ke mně nesešitá vesta pletená, tak jsem ji sešila jen jako dečku či pléd, obháčkovala a chtělo by to něčím okrasnit...a toto je přesně ono....s dovolením si půjčím vzorek....děkuji ♥

    s hezkým pozdravením....pherenis

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásy !!! Fotku na Júře, si prosím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tleskám, smekám, já zkoušela jeen květ, ale měla jsem jiný materiál, tak to byla spíš mega kytka, třeba někdy ...
    Pěkný víkend za kopcem, těším ♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. *___* tuten šál musím mít ! Jenom se pořád nemůžu rozhodnout kterou barevnou kombinaci Drops Delight vybrat >_< Ale jsem nadšená jak ta 10 má takové tlumené barvy - ta se mi vždycky líbila nejvíc, ale přišla mi až moc barevná.....hmmm tak možná taky desítku =)
    Děkuji za inspiraci ! Krásné fotky, jako vždy ♪

    OdpovědětVymazat
  10. Kdykoliv se objevi na Tvem blogu tento japonsky skvost ,zatouzim po tom se konecne naucit hackovat!Musim ,MUSIM se k tomu dokopat ,tohle je takova nadhera!
    Zuzana H.

    OdpovědětVymazat
  11. pomazlení pro ruku i pro duši ... krásný moc ...

    OdpovědětVymazat
  12. jak řikám. bohyně šálů...

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za inspiraci, chodím k vám ráda nakukovat
    http://threads-of-mylife.blogspot.cz/2014/10/hackovana.html
    Eva

    OdpovědětVymazat