úterý 13. května 2014

Jediný přání

 Strašně mi poslední dobou nejde mluvit. Tak trochu mi spousta keců přijde zbytečná. Tiše se kochám všedním štěstím a malé radosti ve mně vyvolávají obrovské vlny hlubokého vděku. Nepřímá úměra jako blázen. Velkej dar přišel letos k narozkám. Já si Života teda dycky neskutečně vážila, ale teď je vám ten pocit extra strong. Krása. Nepřestávám děkovat.

16 komentářů:

  1. ty všednosti do jemný...krása...

    OdpovědětVymazat
  2. "Extra strong" to je přesné...signály nebe země zázračně fungují :-)
    Užívejte i toto chladné období je přece svým způsobem výjmečné, jednou v roce, kolikrát ještě nikdo nevíme...https://www.youtube.com/watch?v=hLMhjCGL-8I
    M.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kámo, tak pointa příběhu je nakonec ještě trošku jinde, každopádně řešitelná, juch!
      Každopádně jako herdu do zad tam odtamtuď to stále vnímám a dělám na tom, změny nutné.

      Werich nejlepší. Kousek jeho klidu a humoru a moudrosti a nadhledu, to by se mi líbilo:-) Tuze!

      Pusu a opatruj se!!! ♥♥♥

      Vymazat
  3. Má milá, když to vezmu přes účetní deformaci, náklady zisk, život Ti za tu Tvou životní filosofii sílu nadšení...dal tu nejhezčí fakturu, to datum splatnosti máme nějak dané všichni, ale proč to neposunout, že...
    Taky bych ráda mlčela z úžasu jako Ty, ale poslední dobou je to nějak spíš jen tupý pohled do zdi a to otřepaný PROČ...
    A to krásné zmíněné EXTRA STRONG, to mi připomíná Tvůj blog. Denně si dát pár článků jako extra strong pastilku na blbou náladu:-) Jako neFB tvor Ti nemůžu dát laik, ale zkus si sem dát položku 30kč za přečtení článku jako za recept:-))
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a Benji, já Ti pošeptám tajemství, co prý ví jen děti.
      Když rozfoukáš tu "foukačku", víš co jsou ty malé částečky?
      To jsou padáčky pro unavený hmyz.
      To vím od mého dítěte.
      A protože neumíš číst, přepošlu Ti to takhle:
      ******************************************************************
      (a další info, až Ti maminka bude někdy ukazovat Velký vůz, tak to je zase pro unavený hvězdy, protože svítí celou noc a bojí se blikajících letadel, tak se chodí schovat do Velkého vozu.
      Jo a ty....choroše(?) na stromech jsou schody pro unavené veverky.
      Sakra, mám pocit, že Kuba diagnostikoval celkově pro planetu únavový syndrom:-))
      Magda

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. A velký pozdrav bratrově oblíbené spolužačce:-))) Jaká sranda, co? Každopádně si z Vás beru příklad a tancuju jako o život, hlavně když cítím, že mi teče do bot (a vím, že mne vidí jenom děti, zatím). Fajná terapie, opatrujte se a díky! J.

      Vymazat
  5. Jani dotaz...pořád mi to vrtalo hlavou a už ASI vím.
    Ta oranžová půlka "nádoby", není to to rozkošné hrozné plastové jablko?:-)))
    To býval hit:-)) My měly se ségrou zelené a taky to oranžové.
    Magda (prosím o odpověď, ať dnes usnu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspon rychlovka z mobilu - ne-e, neni, je to pidi spodek z nejakeho zmutovaneho kinder-vajca ci co to toto...
      A ted uz jen dobrou noc, vsechny blechy na pomoc:-*

      Vymazat
    2. Anonymní15.05.14 4:26

      Před chvílí jsem se probudila oblečená u malého, PC si tu vrněl, rozsvíceno.....áááááááááááááááááááááááááá, kujíííí

      Vymazat
  6. Jsi jiná, než ostatní mé odkazy.....tak jiná....a dnes Tě i jinak vnímám...

    OdpovědětVymazat
  7. Vše dobré na Rooster Hill !!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, není nad prosté radosti života.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za vzkazy/přání, potěšily - již tradičně:-) Dobře je. J.

    OdpovědětVymazat
  10. jedno pozdravení ju ... pro ty dny, které jdou ;-) ...

    OdpovědětVymazat